*Bölüm 5*

86 13 0
                                    

Bu yaptığım yanlıştı.Bunu biliyodum ama yinede yapıyodum.Üst kata odama çıktım.Çantamı yatağın üstüne fırlatıp çılgın dans hareketleri yapmaya başladım.İçime bi enerji gelmişti.Birden aklıma kızlar gecesi yapmak geldi.Annemden de izin alarak Gözde ve İrem'i arayıp bana gelmelerini söyledim.

15 DK SONRA
Kızlar bizdeydi ve üst katta odamda bangır bangır şarkı dinleyip dans ediyoduk.Sonra ben ve İrem markete abur cubur almaya gittik.Biz gelene kadar Gözde'de film izlerken yemek için mısır patlatacaktı.
Geldiğimizde odama çıktık,ışığı söndürdük ve flashı(flaşı)televizyona takarak korku filmi açtık.Her korku sahnesinde senkronize çığlık atıp sonrada gülüyoduk.Bunu yapmak hoşumuza gidiyodu.Derken camdan bi ses geldi.İlk başta üçümüzde birbirimize bakıp çığlık attık.Ama sonra Gözde büyük bi cesaretle perdeyi açtı.
-Noldu Gözde?
-Merak etcek bişey yok.İrem,Kuzey seni pencereye çağırıyor.
Kuzey'in gelmesiyle sinirlerimin tepeme atması bir olmuştu.Kızlar gecesini kimse bölemezdi.Gidip İrem'i içeri soktum ve Kuzey'e:
-Enişte İrem bugün benim yarın senin okay :D
diye bağırıp bende içeri girdim.Biz kızlar gecesine devam ederken aklıma müthiş bir fikir geldi.
-İrem,Gözde ikinizde annenizi arayıp bugün bende kalıcağınızı söyleyin.
Sevim teyze ve Necla teyze ben ve annemi tanıdıkları için hiç yadırgamadan izin vermişlerdi.Sessizce annemi uyandırmadan yere iki döşek daha serdik.Sonrada yatağa girip hayaller kurmaya başladık.Gözde Okan'la çıkmak,İrem'de Kuzey'den asla ayrılmamak istiyodu.Ama ben kankilerimden ayrılmamak istiyodum.Böyle hayaller kurarken uykuya dalmışız.
Sabah kızlardan önce uyanıp kahvaltıyı hazırlamaya çalıştım.Ama sonuç 1 yaralı 2 ölü.Yine de az çok bişeyler yapmıştım.Geriye kalan tek şey kızları uyandırmaktı.Odaya sessizce girip elime iki tane yastık aldım ve suratlarının tam ortasına yapıştırdım.İlkönce ikiside ne olduğunu anlamadı ama sonra "Yastık Savaşı"diye bağırıp yastıklarını bana fırlattılar.Uzun süren savaştan sonra mağluplar:
Gözde ve İrem.İkisinide yastıkla boğdum :D Odayı topladıktan sonra kahvaltı için aşağıya indik.Kahvaltımızı yapıp üçümüzde aynı anda kapıdan çıkmaya çalıştık.Ben ortada iki yandan gelen basınçla ezilirken Gözde ve İrem kapının kenarına yapışmışlardı.En sonunda bu durumdan kurtulup okula doğru yürümeye başladık.Daha okula varır varmaz Kuzey İrem'i bizden çalıp götürdü.Bizde Gözde'yle sınıfa çıktık.İlk dersimiz fendi.Yani en nefret ettiğim derslerden biri.Gözde ve ben dersi dinlemeyip birbirimize not atıyoduk.Cem'de ispiyonlamak için can atıyo ama daha onu affetmediğim için bana yaranmaya çalışıyodu.Teneffüs zili çaldığında ben,Okan,Kuzey,İrem ve Gözde yemek için kantine indik.Hepberaber bişeyler yeyip yarın buluşmayı kararlaştırdık.
Votelemeyi unutmayın

Tatlı BelaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin