Sabah olduğunda gözaltı torbalarım o kadar çok şişmiştiki anlatamam.Bütün gece Cem'i tuzağa düşürme planları yapmıştım.Ama sonuç: başarısız.Aklıma hiçbişey gelmiyo.Aslında benimde ikna edici bi özelliğim var.İnatçılık.Belki Cem'i ikna ederim.Gerçi karşılıksız hiçbişey yapmaz o.Ama anlaşabiliriz.
Hemen telefonuma sarıldım ve Cem'e mesaj attım.Tabi biraz huyuna gidicek bi mesaj.
-Naber :D
-Sağ tarafından mı uyandın?Yoksa rüyanda benimi gördün?
-Yoo.Şey ya ben sana bişey dicem.
-Söyle
-Ya şu senin her dediğini yapmak zorunda olduğum anlaşma vardı ya hani.
-Eee nolmuş o anlaşmaya.
-İptal etsek onu.Nolur nolur nolur nolur.
-Bilmiyorum.Bi şartla.
Off bunun da şartları bi bitmek bilmedi ya!
-Ne şartı yine :|
-Benimle çıkıcaksın
Nee? Aklını kaçırmış bu.Hayır olmaz.Ama her dediğini de yapamam.Ya çok rezil olucağım bişey yaptırırsa.Of bilmiyorum.
-Gece 12'de uyanık mısın?
-Evet'te ne alaka
-Şartını düşünmem lazım.Gece saat 12'de söylerim mesajla.
Hemen Gözde ve İrem'i arayıp acilen buluşmamız gerektiğini söyledim.Bizim hep buluştuğumuz cafede buluşmaya karar verdik.Üstümü giyip evden çıktım.Cafeye vardığımda Gözde ve İrem bi masaya oturmuş beni bekliyolardı.Hemen yanlarına oturdum.İrem dayanamayıp lafa girdi.
-Noldu Eylem??
-Cem bana çıkma teklifi etti
dediğim an ikiside birbirine bakıp çığlık attı.
-Kızlar susun herkez bize bakıyo!
Kızlara herşeyi en ince ayrıntısına kadar anlatınca Cem'in beni sevdiği için çıkma teklifi etmediğini anladılar.
-Ee napıyoruz.Kabul ediyim mi etmiyim mi?
İrem ve Gözde aynı anda:
-Kabul et
dediler.
-Neden?
Yine aynı anda:
-Cem'in her dediğini yapmamak için
dediler.
-Aferin dersinize çalışmışsınız
dedim ve hep beraber güldük.Sonra beraber bişeyler içtik ve dağıldık.Eve gittiğimde saat 17:30'tu.Bişeyler atıştırıp zaman geçsin diye duşa girdim.Ama duştan çıktığımda saat 18:00'dı.Sıkılmaya başlamıştım.Ama sıkılmak hiç bana göre değildi.O yüzden hoparlörden müzik açıp tırnaklarıma oje sürmeye başladım.Sonrada televizyondan film açıp izledim.Saat 20:00:da akşam yemeği için aşağı indim.Yemekten sonra babam ve ben birlikte babakız dışarı çıktık.Eve geldiğimde saat 23:15'di.Ve aklıma süper bi fikir gelmişti.O benim camıma taş atarak beni çok korkutmuştu.Şimdide ben onu korkutucam.
Cem'e mesaj atıp ona cevabımı yarın söyleyeceğimi haber verdim.Gece saat 01:10'u gösterdiğinde işe koyuldum.Evden sessizce çıktım ve Cem'in odasına açılan pencereye bi merdiven dayadım.Sessizce merdivenden çıktım ve pencere açık olduğu için odaya girdim.İlk önce odasını bi inceledim sonra işe giriştim.Cem'in yorganını yavaşça kendime doğru çektim.Cem irkilip yorganı geri kendine çekti.Sonra bi daha kendime doğru çektim ve oda bidaha kendine doğru çekti.Yorganı son kez çektim ve bu sefer Cem uyandı.Elimdeki notu Cem'in duvarına yapıştırıp aceleyle pencereden atladım.Atladım dediysem 1,5m bişey.Hemen eve kaçtım.Çok sessiz bi şekilde odama çıktım ve görünmeden Cem'in penceresine gözlerimi diktim.Notu okudu ve yatağına girdi.