Με γρήγορα βήματα βγήκα από το ασανσέρ και προχώρησα προς την είσοδο της πολυκατοικίας. Βγήκα έξω μα το αυτοκίνητο είχε εξαφανιστεί... Ανέβηκα πάλι πάνω και μπήκα στο διαμέρισμα. Μα εγώ θυμάμαι να είχα κλείσει την πόρτα και είναι ανοιχτή... Δεν έδωσα και πολύ σημασία, ίσως την άφησα ανοιχτή πάνω στην βιασύνη μου. Πήγα στο δωμάτιο μου, άλλαξα στις πυτζάμες μου και ξάπλωσα γιατί αν έμενα κι άλλο ξύπνια αύριο δεν θα μπορούσα να σηκωθώ με τίποτα και αύριο είναι επισήμως η πρώτη μου μέρα στην G.I.A.
[...]Ο σπαστικός ήχος του ξυπνητηριού με ξύπνησε μα εγώ ήμουν κατενθουσιασμενη γι'αυτο σηκώθηκα αμέσως. Πήγα κι έκανα ένα γρήγορο ντουζ και μόλις τελείωσα εκεί που πάω να πατήσω στο κρύο πάτωμα του μπάνιου έκανα τούμπα!
"Αουυ" θεέ μου πως τα κατάφερα?!
Έκανα γύρω στις 10 προσπάθειες να σηκωθώ μα ήταν αδύνατον! Και έτσι καθησυχάζει στο πάτωμα προσεύχοντας στο θεό να με βοηθήσει...
[...]Πάλι καλά η σχολη είναι μόλις 10' από το διαμέρισμα μου οπότε με λίγο τρέξιμο έφτασα γρηγορότερα από ότι πίστευα. Φτάνοντας έξω από τη σχολή δίνω την κάρτα μου σε μια υπεύθυνη, αφού παρκάρω το Range Rover μου. Με οδηγεί στους τεράστιους διαδρόμους της G.I.A. και με άφησε έξω από μια μεγάλη πόρτα
"Καλή αρχη γλυκιά μου" μου είπε ψιθυριστα και απομακρυνθηκε. Χτύπησα την πόρτα και μόλις μπήκα μέσα όλα τα βλέμματα στράφηκαν πάνω μου, γαμωτο!
"Δέσποινης Johnson, αργησατε" διαπίστωσε ο καθηγητής Nerman.. είναι και έξυπνος... ΝΑΙ ρε μαλακά άργησα, πρέπει να το επαναλαβεις?!
"Συγνώμη κύριε απλά..."
"Καθίστε δεσποινίς Johnson, και να ξέρετε η καλή διαγωγή φαίνεται από την πρώτη συναντηση"
Κοκαλωσα και έγινα κατά κόκκινη, WTF?! Μόλις τώρα με ταπωσε ο καθηγητής μου μπροστά σε όλη την τάξη κάνοντας με ρεζίλι? Τώρα θα δει ποια είμαι και τι διαγωγής έχω...!
"Κύριε Nerman, συγνώμη που σας διακόπτω για άλλη μια φορά... πρώτον όμως δεν επιτρέπω σε κανέναν να με κρίνει χωρίς να με ξέρει γιατί οι γονείς μου με μεγάλωσαν με αρχές, γι'αυτο λοιπόν την επόμενη φορά που θα ανοίξετε το στόμα σας και βγάλετε έξω άδικες λέξεις από το φαρμακερή σας στόμα θα αναγκαστώ να μιλήσω πολύ άσχημα! " Απάντησα και όλοι είχαν μείνει και με κοιτούσαν ξαφνιασμενοι από την αντίδραση μου, μα τα μάτια συνάντησαν δύο καταπράσινα σαν σμαραγδια! Τράβηξα αμέσως το βλέμμα από αυτά τα σαγηνευτικά ματιά δίχως να προλάβω να δω ποιανού ήταν γιατί ο καθηγητής μου μου απεύθυνε τον λόγο...
"Με εκπληξατε δεσποινίς Johnson... χαίρομαι ιδιαιτέρως που έχω μια μαθήτρια που δεν φοβάται να εκφραστεί ελεύθερα... καθίστε!"
Αμέσως πήγα και έκατσα στην πρώτη άδεια θέση μου βρήκα. Αναπαυτικη και έβλεπα τέλεια λόγω του ύψους μου. Γύρισα να δω τον διπλανό ή την διπλανή μου ώστε να αρχίσω με τις γνωριμίες αλλά μόλις γύρισα έμεινα... Μα αυτός είναι ο...Ελπίζουμε να σας αρέσει... Τώρα αρχίζει η δράση... 😇Αα επίσης χρόνια πολλά Νικολ💘💘 Να τα εκατοστήσεις και ότι επιθυμείς💘
-Σ(.Ν.)
ESTÁS LEYENDO
G.I.A. (Greek Fanfiction)
FanficEven the prettiest diamonds will fade in time... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Μια σχολή, μια παρέα, τρία ονόματα, μια κοινή μοίρα Πολλοί πιστεύουν οτι οι μοίρα τους ειναι γραμμένη πριν καν γεννηθούν ...τι θα γινει οταν η Nikol προσπαθησει να αλλ...