SLUT

28 12 4
                                    

Bölüm şarkısı; ZAYN- Pillow Talk

Multi; Bu fotoya aşık oldum *_*

Yarım saatlik yolculuktan sonra partinin olduğu alana geldik. Zayn arabayı durdurup çıktı. Benim kapıma gelip kapımı açıp çıkmamı bekledi.

Bende çıktıktan sonra Zayn arabanın anahtarını valeye verdi ve partinin olduğu eve doğru ilerlemeye başladık. Zayn elini belime koydu.
Ona dönüp gülümseyince o da gülümsedi.

İçeri geçtiğimizde orada bir sürü ünlü insan göreceğimi tahmin etmemiştim.
Tanrım! Sevdiğim onlarca insan karşımda duruyor.
Sakin kalamıyorum.
Sakin kalamıyorum!
SAKİN KALAMIYORUM!!
Zayn'in kolunu istemeden sıktığımda bana döndü ve,

"Hey sakin ol bebeğim"dedi. Güven vermek ister gibi.

"Olamıyorum. Tanrım burada sevdiğim onlarca insan varken kesin saça birşey yapıp kendimi rezil edeceğim."dedim umutsuzlukla.

"Hayır öyle birşey olmayacak. Hadi çocukların yanına gidelim."deyip beni bir masaya doğru çekiştirmeye başladı.

Çocukların olduğu masaya geçince hepsiyle teker teker selamlaştık ve yerimize oturduk.

"Çok hoş görünüyorsun Angel " dedi Liam

"Teşekkürler Liam"diyebildim sadece.

Etrafı incelemeyr başladığımda önce Selena Gomez'i gördüm.
Gerçekten harika görünüyordu.
Sonra Kim kardasian'ı gördüm.
Çok zarifti. Herkesi tek tek incelerken gözüm birinde takıldı çünkü o, o benim yıllardır kendimi fark ettirmeye çalıştığım Justin Bieber'dı.
Tanrım çok mükemmel görünüyordu. Kırmızı bir gömlek ve yırtık bir kot pantolon giymişti.
Bir insanın bu kadar mükemmel olması diğerlerine kesinlikle haksızlıktı.
Ona dalmışken onun da benim olduğum tarafa baktığını gördüm. Tanrım rezil oldum!
Bana gilümsediğini görünce kalp krizi geçirip geçirmediğimden emin olamadım.
Kendime gelince bende gülümsedim. Önüme dönünce bana şaşkın bir şekilde bakan 5 kişi görmeyi beklemiyordum.

"Sen az önce Justin'e mi gülümsedin?"dedi şaşkınlıkla Niall.

"Uhm şey evet" dedim utançla.

Bir de bunlara rezil olmuştum aman ne güzel!

"Neden ona gülümsedin?"dedi Zayn yarı sinirli bir şekilde.

"Çünkü o da bana gülümsedi."dedim.

"Neden durduk yere sana gülümsesin ki?"dedi Harry kafa karışıklılığıyla.

"Uhm ona bakıyordum ben ve şey beni fark etti sonra da gülümsedi işte."

"Belieber mısın?"dedi Niall heyecanla onun da Justin'in büyük bir hayranı olduğunu biliyordum.

"Evet tam 6 yıldır."dedim gururla.

"Vay canına istersen seni tanıştırabilirim Justin ile?"dedi Niall diğerleri umrunda değilmiş gibi.

Zayn rahatsızca yerinden kıpırdayıp
"Buna gerek olduğunu sanmıyorum. Kendisi geliyor zaten."deyince şaşkınca o tarafa doğru baktım ve tanrım hayal mi görüyorum?
Ultra seksi bir Justin Bieber bize doğru gülümseyerek geliyordu.
O an sanki herşey ağır çekime alınmış gibiydi.
Justin saçlarını yavaşça geriye doğru attı.

UNEXPECTED // MALIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin