Part 2 : Tolak dan Terima ?

45 3 0
                                    

"Hmmm Hayoung , jom couple." Sapa Jimin secara mengejut.

"Aduhh pendek kau ni .. Ermm aku fikirkan dulu. Aku x biasa sangat ni " balas Hayoung dengan segan.

"Hantu tinggi , nanti chat k " kata Jimin si pendek .

Jimin (BTS) memang kebiasaan Hayoung selama dua hari kat sekolah ni panggil di pendek , Jimin pulak dah tengok Hayoung tinggi daripada dia terus panggil Hantu Tinggi.

"Ouuhh okaylah , kawan aku dah tunggu tu aku balik dulu , rumah kau dekat je kan ? Boleh jalan kaki pulak tu
Hehe bye Jiminie " kata Hayoung alu pergi dari pandangan Jimin. Jimin hanya angguk2 ..

Skip malam dirumah Hayoung

"Like , like , like , ermmm like , like and err no like for this , .

Pop!

ouhh comment!!! Nuguya ?? " Hayoung yang sedang mengelike status di SNS nya terhenti apabila Seorang rakan SNSnya mengomen gambar yang dipostkan tadi .

"Weyh Hayoung sshi , Jungkook say hai hihi *smileyEmo*"

Rupa2nya yang komen tu Si Jackson kaki lepak depan kelasnya.

"Betulke ??? Hmmm .." Hayoung membalas komen tersebut.

5 minit

15 minit

35 minit .

"Fine , i'm done .. Punyalah lama tunggu . Buang masa aku je mentback!!!" Hayoung mula putus asa nak tahu kebenaran.

"Baik aku tidow , penat hari ni uwargghhh hmmm goodnight pooh " Kata Hayoung dan mula tidur.

Best Friend Forever & LoverWhere stories live. Discover now