Part 3 : Cinta Sejati .

26 2 0
                                    

"Saya nak jadi namchin awak ? " kata kata yang keluar dari mulut Kris amat mengejutkan . Nasib baik x cakap depan2 .

"Hello ! Boleh x Hayoung sshi ??? " tanya Kris lagi.

"Hah ! Er apa dia ermmm awak cakap apa ? Ouh arrr bagi saya masa dulu " balas Hayoung dengan lambat dan gagap .

"Oklah , terpulang , awak nak ke x nak , saya bgi masa , fikirlah dulu.. K off lu bye .... Fikir2kanlah yep. " kata Kris dengan perasaan tenang dan terus offcall dengan Hayoung .

Endflashback.

7/10/2015

"Jadi , macam mana ?? Sudi x ? " soal Kris yang dari tadi oncall Hayoung .
Pertanyaan yang sama dikeluarkan sudah 3 hari masa diberi.

"Ermmm oklah , ermm saya nak " balas Hayoung dan mula buat reaksi excited dia..

"Oklah , gomawo syg , eh!! Ermm mian . Off dulu , appa saya panggil ni ..
Bye i love you " balas Kris dengan selamba hinggakan Hayoung perasan tapi Hayoung tidak endahkannya kerana hatinya kini membuak2 .

"Aihh , balaslah , I love you " kata Kris lagi

"................" Hayoung hanya mendiamkan diri.

"Sekali lagi I LOVE YOU , saya nak off dah ni " kata Hayoung sekali lagi dengan lembut.

"Love u too" balas Hayoung dengan laju mcm rapmonster kot .

"Ok , bye goodnight sweetdream " balas Kris lagi dan off...

Dalam bayangan Hayoung sedang berfikir tentang keputusannya , betul ke haishh habis Jungkook macam mana ??

"Jungkook ! Hurmm perasaan aku masih suka kat dia tapi ........"

Knock knock

"Saeng , huhu boringlah tengok tv , boleh unnie masok " kata Eunji pada saengnya.

"Masoklah , saeng pun bored jugak sebnarnya " balas Hayoung balik.

Best Friend Forever & LoverWhere stories live. Discover now