Part 6

26 2 0
                                    

Jam menunjukkan pukul 6:30 pagi , Suga yang sedang memakai wangian sambil rambutnya direbahkah  aras dahi..

"Are u Suga ?? " kata Suga didepan cerminnya..

"Yes oops not , im not what u think I'M MIN YOONGI !! yes fuhhh" katanya lagi.

Tanpa Suga ketahui , eommanya iaitu CL sedang memerhatikannya dri luar bilik.

"Wae dgn si Yoongi ni , anak aku ke tu??? Haishhrisau CL kat Suga.

Selalu Suga x suka perubahan dlm diri dia , tetiba saja mood dia berubah mcm bkn Min Yoongi sbnar.

"Yoongi ah!!! Breakfast !!!"  Panggil CL .
"Nae eomma , jap nak turun dah ni " balas Suga.

"Mama mama , aumm mamam imbap "

Suara manja si bayi comel iaitu Woozi. Nak sebut Kimbap pun susah.
Baru 12 bulan katakan , baru pandai jalan kot.

"Aiyekk yekk .. Humm hummm ..ba..chak huuuh  "  Suga yang baru turun terus didukungnya Woozi sambil diimbangnya ringan badan si Woozi itu.

"Ahakkk hekk ahakkkapalagi Woozi dgn bunyi air liurnya dan ketawanya yang berkehh ,  geli hati tngok hyungnya yg hensem cair macm gula mmang dh gula pun  ..

"Dah2 lah tu , jom breakfastpanggil eommanya iaitu CL lagi.

"Nae eomma , aigoo dongsaeng arr , kaja eomma panggilkata Suga sambil membawa si Woozi.

"Suga , eomma nak tanya ? " 
"What? "
"Ni Suga yang swag tu ke or " belum sempat CL nak habis , Suga terus potong .

"Common maa , i'm still Suga , Min Yoongi.. That my real name .. "  balas Suga dgn swagnya.

"Ahakkk hakkk ageegege ahakkkkksuara Woozi yg ketawa melihat gelagat hyungnya.

"Ouhh ingatkan Suga lain tadi " balas CL ringkas

Best Friend Forever & LoverWhere stories live. Discover now