Part 4 : kelas

29 1 0
                                    

"Ok hari ini kamu semua ehh sorry sorry ya , hari ni ok nama yang saya panggil sila keluar sebentar ya " kata Cikgu Gukju kepada pelajar kelas 1Ab .

"Ermmm pindah kelaslah tu , haish mesti ya bdx dri kelas sebelah tu masok kelas kita kan ? " kata Irene yang sudahpun duduk di sebelah Hayoung disebabkan kawan sebelahnya di panggil oleh Cikgu Gukju.

"Mana ? Sapa kelas sebelah ouhh kan , wahh ada crushh.. Ehhh xleh dah ada orang punya xleh suka kat namja lain lagi dah fuhhh Hayoung close ur eyes n done ! Kata Hayoung yang mula ternampak crushnya iaitu Jungkook si gigi arnab tu ..

"Pfftt besar betul gigi dia , tapi kiut n hensem ... Kan dia suka kat awak . " puji Irene terhadap Jungkook yang berada diluar.

Hayoung hanya senyum biasa saja , lalu memandang ke arah luar tingkap...

Jungkook melambaikan tangannya kearah Hayoung dengan senyum .

"Why tutup gigi , haish omel lahhh kau Jungkook tapi kau hurmm. ..

"Ok pelajar semua ni pelajar dari kelas sebelah akan masok ke sini ,
ok terima kasih Cikgu BamBam Arr nemu kyeopta hihi ." kata Cikgu Gukju sempat lagi kacau kami punya Cikgu huh.

"Ok kamu semua boleh duduk ditempat kosong .

Dengan sengaja Jungkook melanggar meja Hayoung semasa Hayoung sedang melihat pelajar lain duduk didepannya iaitu Suga.

"Aihh hati2 laah " kata Hayoung kepada Jungkook .

"Arhhh sorryy lah awak , hihi " balas Jungkook lalu duduk dibelakang tempat Jimin si pendek duduk , maklumlah Jimin dah pindah sebelah so rugilah dia dalam hati x dapat borak dengan Hayoung.

Best Friend Forever & LoverWhere stories live. Discover now