KAÇIŞ

100 11 0
                                    

Vurulmuştum Mücahit beni vurmuştu sol omzumdan vurulmuştum, neyseki kurşun sıyırmıştı. Ama kendimi iyi hissetmiyordum. Omzuma pansuman yapılmasa kan kaybından ölebilir yada kolumu kaybede bilirdim. Halil "hemen bulabildiğiniz kadar temiz çarşaf bulup getirin" diye bağırdı. Biraz temiz çarşaf bulmuşlardı Halil çarşafları kanı durdurmak için kullandı ama kan akmaya devam ediyordu. Halil yarayı dikmek için ine iplik istedi. Ve yarayı dikti. O günden sonra beş gün geçmişti iyileşmiştim ama yinede kolumu fazla oynatamıyordum. Camdan dışarı baktığımda mahalleyi aylaklar basmıştı. Arkadaşlarıma seslendim, ama cevap alamadım. Odaları gezdim ama odalarda da yoklardı, beni bırakıp gitmişlerdi masanın üstünde bir not vardı. "Sen uyurken mahalleyi aylaklar bastı seni beklemeden gittik, zaten senlen birlikte buradan çıkmamız imkansızdı bizi yavaşlatırdın. Zaten önceden de dediğim gibi ya kasapsın ya koyun". notu Halil yazmıştı onu bulduğum da öldürecektim ama önce bu binadan çıkmam lazımdı. Cephanenin hepsini götürmemişlerdi Binadaki katları dolaşıp bir Sırt çantası aradım. Silahları elimde taşımak kolay olmazdı. Sonunda bir tane Çanta bulmuştum. İki tane silah yeterliydi sonra çantanın ala bildiği kadar mermi ve şarjör doldurdum. Bir poşete bir iki gün yetecek kadar yiyecek aldım ve bir kaçış planı yapmaya başladım...

The walking deadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin