Yaratıkları elimizdeki sopalarla öldürebilmemiz imkansızdı. Sayıları oldukça fazlaydı, yaratıkları başka tarafa çekmek zorundaydık. Planımız iki kişi yaratıkları başka tarafa çekecek diğer iki kişide içeri girip, içeriden o yaratıkları öldürmek için silah alacaklardı. Plan hepimiz için mantıklıydı fakat daha iyisi oldu...
... Karşı binanın tepesinden bir ses geldi o ses bir silah sesiydi bir an bizden biri vuruldu zannetmiştim hemen sesin geldiği yöne doğru siper aldık. Fakat o kişinin hedefinde Yaratıklar vardı yaratıkları teker teker yere indiriyordu. Ali "ya bizide öldürürse" diye telâşlandı. Mücahit Ali'yi sakinleştirmek için "eğer bizi Öldürmek isteseydi şimdi hayatta olmazdık belli ki yaratıkları öldürerek bize yol açıyor" dedi. Bahçenin etrafındaki yaratıkların hepsinin leşleri yere serilmişti. Hemen karakolun duvarından atlayıp karakola girdik karakolun kapısı açıktı içeride yaratıklar olabilirdi. Fakat içeride kimse yoktu, hemen cephaneliği aramaya başladık dışarıdaki adam bizi öldüre bilirdi kendimizi koruya bilmemiz için silaha ihtiyacımız vardı. Cephaneliğe girdiğimizde çok üzüldük belliki birileri bizden önce davranmıştı. Karakolda güvende değildik başka birileride buraya gelebilirdi. dışarı çıkmamız lazımdı fakat binadaki adam bizi öldüre bilirdi dışarı çıktık karşımızda...