Hepimiz çığlığın sebebini oldukça merak ediyorduk. Dinlendikten sonra arkadaşlarla beraber geri dönmeye karar verdik. İçimizde yaşadıklarından dolayı çok korkan Ali vardı Ali "ne işimiz var hadi evlere dağılalım" dedi. Fakat Mustafa "korkacak bir şey yok" diyerek Ali'yi sakinleştirdi. Giderken inşaat şantiyesinden aldığımız sopalar ve demir çubuklarla sesin geldiği yere doğru korka korka ilerledik ses harabe bir binanın giriş katından geliyordu. Gecenin zifiri karanlığın da hepimiz telefonların ışıklarıyla ilerliyorduk. Binaya girdik her yer leş kokuyordu içeri girdik ve vücudu solmuş bir adam bize çıkarmış olduğu değişik sesler ile yaklaşıyordu korkuyorduk fakat ne olduğunu çok merak ettiğimiz için geri adım atmadık. Elimizde duran demir çubuğu adamın vücuduna saplıyorduk fakat o sanki hiç bir şey olmamış gibi bize saldırmaya devam ediyordu bize yaklaşıyordu korkmuştuk bu korku bizim panik yapmamıza sebep oldu. Mustafa ve ben yere düştük adam üzerimize gelmeye devam ediyordu artık yapacak bir şey yoktu. Ali elindeki sopayı arkadan adamın kafasına geçirmişti adamın kanları olduğu gibi üstümüze geldi. Üstümüz leş olmuştu toparlandık ve korka korka odaları gezmeye başladık kızı arıyorduk. Binanın bodrum katına gittiğimizde kızı bulmuştuk fakat kız ölmüştü ne yapacağımızı bilmiyorduk beklemeye başladık telefonlarımızın şarjı bitmeye başlamıştı. Tam o sırada kız kımıldamaya başladı yaşıyor zannedip nefes alıyor mu diye kontrol edecekken...