Aylakların sayıları oldukça fazla olduğu için silahla öldüremezdim. Ve onlar gibi olmaya karar verdim. Dışarıdan bir aylağı öldürüp içeriye soktum, ve kıyafetlerim kirlenmesin diye bir çarşafı üstüme attım. Sonra aylağı parçalamaya başladım, aylak oldukça iğrenç görünüyordu fakat kurtulmamın tek yolu buydu. Aylağın kanını üstüme sürdüm ve bu yüzden diğer aylaklar beni taze et değilde bir aylak olarak göreceklerdi. Korkarak dışarı çıktım ya öyle olmasaydı, onlar gibi yürümeye başladım fazla dikkat çekmemeye çalışıyordum. Tam kurtulacam derken hava bulutlanmaya başladı yağmur yağacaktı biraz daha hızlı hareket etmeye başladım koşarsam beni fark ederlerdi. İleride bir araç vardı kapısı açıktı araç terk edilmişti daha arabaya yetişemeden yağmur yağmaya başladı üstüm ıslanmaya başladı ve aylağın kanları olduğu gibi aktı gitti ve diğerleri beni fark etti üstüme doğru geliyorlardı. Hemen araca doğru koştum, şansıma aracın anahtarları üstündeydi. Ama ben araba kullanmayı bilmiyordum, ama korku insana herşeyi yaptırıyor. Şans eseri arabayı çalıştırdım ve oradan ayrıldım. Belki ileride birilerini bulurum umuduyla ilerledim nereye, hangi tarafa gideceğimi bilmiyordum. Dünya artık eskisi gibi değildi...