Donderdag 18 juli 2013

390 13 3
                                    

Hi kim,

Toen mama gister zei dat we op vakantie gaan, ben in extra gaan tekenen. Drie tassen en een blauwe cocktaildress. Maar omdat ik zoveel ging tekenen raakten mijn potloden hun punt een beetje op. Dus ik opzoek naar een punten slijper. En wat denk je? Mijn moeder heeft mijn punten slijper gebruikt voor haar oogpotlood!!

Ik was niet boos maar wel lui, ik wouw geen nieuwen halen. Maar mama gaf me wat extra geld voor iets lekkers.

In de pipoos (knutsel winkel) liep ik wat rond en vond een goede punten slijper. Ik loop naar de kassa kijk op en WOP! Brok in mijn keel! Daar stond Thomas, een jongen die bij mij op school zit. Hij is knap, heel knap! Hij keek me aan en glimlachte. Ik lach terug. "Hoi pip, wat zal het zijn?" Vroeg hij. Hij wist mijn naam? Ik had wel vrienden op school maar ik was niet bepaald populair. "Deze punten slijpen, Thomas." Antwoordde ik. "Ohw ja, jij bent een tekenaar." Lachte hij. Ik wist niet wat er grappig was maar lachte uit nerveusheid. "Ga jij nog wat doen deze vakantie?" Vroeg hij. "Ja ik ga een steden trip doen." Zei ik terug "van Londen naar Milaan naar Parijs.". "Wat toevallig, Waneer ben jij in Parijs?" "Van 4 tot 10 augustus." Zei ik. "Ik ook!" Zei hij enthousiast "misschien kunnen we meeten?".

En nu ga in in Parijs net Thomas meeten. De eenige jongen waar ik iets mee zou willen. Heb ik al gezegt dat hij een vriendin heeft? Lieke, een trut. HOE GA IK DIT OVERLEVEN?

Wens me sterkte

Xoxo Pip.

fashion diaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu