Dinsdag 6 augustus 2013

273 7 0
                                    

Kim!

Ik weet het bijna zeker, ik ben verlieft. Ik denk dat het beter is als ik heb niet meer zie... Dat wil ik eigenlijk niet. Maar nu gaat mijn hoofd voor mijn hart. Ik heb geen zin om terug naar school te moeten waar iedereen me haat.

Mam en ik zijn vandaag naar Louis Vuitton geweest. Ik heb mijn prototypen laten zien. En : ze vonden ze GOED!!! Ze vroegen om mijn nummer en zeiden dat ze contact met me op zouden nemen!! I'm so exited! Misschien willen ze mijn ontwerpen gebruiken of zo!

Heey Kim sorry dat ik even weg was. Ik kreeg een sms van Thomas. Hij vroeg of ik mee uiteten ga. Kim ik weet echt niet of ik dat nou wel moet doen... Ik wil graag, maar het is niet verstandig. Soms is het zo moeilijk om een meisje te zijn. Thomas en ik praten veel via WhatsApp. En het is niet zoals bij somminge die alleen via WhatsApp kunnen praten. Wij hebben ook leuke gesprekken in persoon. Hij is zo grappig.

Pip zet het van je af! Hij heeft een vriendin! Deze gedachten moet je niet hebben. Hij ziet jou waarschijnlijk toch alleen maar als een vriendin..

Fijn nu maken mijn eigen gedachten me verdrietig. Misschien is het ook maar beter zo.

Ik denk dat ik ja zeg pop het uit eten verzoek. Gewoon als vrienden. Hij ziet met toch als niks meer. Waarom zou hij? Hij heeft verkering met het populairste meisje van de hele school. Waarom zou hij een outcast, die de hele dag tekent leuk vinden. Misschien als vriend. Maar ook niet op school. Dat zou niet goed zijn voor zijn 'beste in alle sporten' imago.

Kim!

Het etentje was echt leuk. Hij nam me mee naar een klein tentje bij de Eifel toren. En alhoewel ik het niet mocht denken zag ik het toch een beetje als een date. Ik weet het kim, domme ik. Hij breekt dalijk ongewild mijn hart. Toch kon ik het niet helpen. Hij was gewoon zo lief en knap. Hij had een blauwe Polo aan een een zwarte broek. Zijn korte haar warrig en sexy. PIP HOU OP. Dit helpt niet! Kim ik ga nu echt stoppen want over hem schrijven maakt me alleen maar meer verlieft. Sorry ik weet dat je waarschijnlijk alles wil weten maar het kan gewoon niet.

Xx me

fashion diaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu