Vrijdag 27 september.

133 4 0
                                    

HI kim,

Ik lig in bed en je raadt nooit wie er naast me ligt! Boyke. Je vraagt je nu waarschijnlijk af hoe deze oude buurjongen van mij in mijn bed is belandt. Nou.. Gister heb ik hem zeg maar in mijn huil bui gebeld. Hij was bij Sid dus ik kon even tekeer gaan en ze stelde me even gerust, toch had ik geen goed gevoel toen ik ophing. Nou denk ik dat ze dat hadden aan gevoeld, want om half twaalf stonden ze voor mijn deur. Sid is heel erg verandert, meer een man. Begrijp je? Boyke is nog steeds zoals ik me kan herinneren. Boyke is iets ouder is klaar met school en weetje dat ik dat helemaal was vergeten toen hij afstudeerde heb ik hem niet eens gefeliciteerd! wat voelde ik me een slechte vriendin! pff! maar hij nam me niks kwalijk en wilde alles weten over mijn leven in Parijs. Sid moet over twee nachten weer naar huis maar Boyke blijft een week.

Ik weet niet waar mijn moeder mee bezig is maar volgens mij is ze ons aan het koppelen. En het is nog niet eens echt uit met Thomas! Alhoewel het voor mij wel zo is.

In Nederland zouden ze nooit bij mij op de kamer mogen slapen maar in Parijs is alles blijkbaar anders.

Ik schrok me net kapot omdat Boyke me opeens vroeg het licht uit te doen. ik wist niet ernst dat hij nog wakker was. Sid in ieder geval niet, ik kan hem horen knorren op de vloer.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat in het donker schrijven moeilijker is dan ik dacht.

Je krijgt in de morgen een uitgebreid verslag van deze nacht

Xx Pip

fashion diaryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu