Desteptatorul suna din nou. De data asta ma trezesc la timp pentru ca azi chiar nu trebuie sa intarzii. Am fizica si profa chiar nu agreeaza intarziatii. Dupa ce imi fac rutina de dimineata, mananc si ma imbrac cu niste haine in negru, ... deap... tre sa tin doliu..., fug jos unde o intalnesc pe mama uitandu se intr un punct fix si gandindu se la ceva...cred.
-Buna, mama!
-Buna si tie... *zice mama cu un ton ce nu exprima nimic*
-Pai... eu ma duc la scoala... dar mai intai sa mananc ceva...
Mama nu pregatise nimic asa ca mi am pregatit o tartina cu gem de capsune si in timp ce o mancam mi am luat un cutit la mine. Pentru orice eventualitate...
-Pa, mama!
-Pa... *spune mama cu o voce stinsa*
In drum spre scoala ma ajunge si Emma din urma. A venit pe jos. Si imi pare bine de asta. Mai facem si noi oleaca de sport.
-Ce ai prima ora? *Emma*
-Fizica. Tu? *eu*
-Bio.... n o sa avem prima ora impreuna.... *Emma*
-Ne intalnim la pauza in fata dulapului meu? *eu*
-Sigur! *Emma*
-Pai... ne vedem atunci! Bye!
-Bye! *Emma*
Merg in laboratorul de fizica si ma asez pe randul de la geam, ultima banca. Urasc sa stau in fata. Se suna de inceperea orelor. Vad ca eu nu stau cu nimeni in banca... mai mult spatiu pentru mine! In clasa intra preaiubita noastra profa de fizica.
-Buna dimineata copii. Vrau sa va anunt ca voi veti sta in bancile acestea pe tot parcursul anului.
Auch! Imi pare rau pentru cei din fata! Dar acum nu conteaza. Incepem ora prin a consolida toata materia care ni s a predat pana acum incepand cu optica.
Dupa ceva timp de ascultat si iesit la tabla, intra diriga noastra de engleza.
-Buna dimineata, copii! As vrea sa va anunt ca veti mai avea o noua colega. O cheama Brianna. Sper sa va intelegeti bine cu ea! Oh si Brianna va sta... *cauta cu privirea un loc liber din clasa*... langa Christina!
Cand mi am auzit numele tot ce am facut a fost sa ma rog sa fie o fata in stilul meu.
Se aseaza in banca si...
-Hey! Eu sunt Bri! Si se pare ca vom fi colege de banca! Sper ca vom fi bune prietene!
-Si eu sper asta .... eu sunt Chris, apropo...
-Incantata! *Bri*
-La fel! *eu* Hey... unde stai? Poate mergem impreuna pana acasa.
-Pai ... uhm ... stau destul de departe.. *Bri*
-Pai unde?
-Uhm..... *Bri*
-Unde?
- .... *Bri*
-De ce nu ai vrea sa mi zici?
-Pai... nu suntem foarte bune prietene inca si... dea.... *Bri*
-Oh! Am inteles!
Clopotelul suna. Sme ca mai am inca 5 ore de chin.*dupa cele 5 ore*
-In sfarsit!!!!
Fug pana afara, in fata fantanii si o astept pe Emma asa cum faceam de obicei. De obicei aparea imediat dupa terminarea orelor, dar acum.... au trecut deja 5 minute.
Bri apare de nicaieri.
-Pe cine astepti?
-Pe Emma...
-Pe Emma? Dar ea a plecat acum vreo 10 minute cu un grup. *Bri*
-De unde o stii pe Emma?
-Ne am intalnit pe hol intr o pauza. A dat peste mine. Si am cazut. Si asa am ajuns sa ne cunoastem... *Bri*
-Oh.... pai... te duci spre casa? Ca n am cu cine sa merg si...
-Sigur! Stau in dreptul padurii. *Bri*
-Super! Eu stau in apropierea ei.
Pornim noi sa mergem spre casa. Linistea te baga in pamant. Ma durea capul de la prea multa liniste. De obicei te doare de la galagie .. se pare ca sunt un caz special. O vad pe Bri uitandu se spre un gard, iar apoi, de acolo se aude o bubuitura.
Cum poate fata asta sa stie ce va urma?!?! Imediat isi acopera urechile si se ascunde dupa o masina. Din instinct, o urmez. Dupa ce se termina toate bubuiturile, Bri se ridica si se uita inspre locul de unde a venit bubuitura. O vad facand niste semne disperate si apoi imi zice ca totul e in regula.
Ma ridic si eu si ma uit prin jur, dar nu vad nimic.
-Hai sa mergem acasa....
-Da....sigur... *Bri*
Imediat am ajuns acasa. Imi iau "La Revedere!" de la Bri si deschid usa. Vad ca Bri pleaca si dupa ce imi arunc ghiozdanu in casa la nimereala, incui usa la loc. Da, merg pe urmele lui Bri.
Fata intra in padure... merge ea cat merge si... dipare?? Dar... unde? Ma trezesc la pamant, imobilizata.
-Cine esti? Si ce vrei de la mine? *eu*
-Chris!!!! Credeam ca esti vreun handicapat sau ceva de genu... *Bri* scz....
-Nu i bai.... Ce cauti tu aici?
-Nimic... *Bri* de ce nu te duci acasa? Cred ca mama ta e ingrijorata pentru tine...
-Nu e.
-Cum adica nu e? *Bri*
-Stie ca mai pot intarzia...
-Dar Jeff te poate omora! *Bri*
-Jeff?
-aaaa.... am zis Jeff? Vroiam sa zic Jeff the Killer! Da... *Bri*
-Da.....
Un tufis se misca. Din el sare la un moment dat un catel urias. Plin de sange si o linge pe fata pe Bri. Eu ma uit la el si el se uita la mine si apoi sare si pe mine si ma linge pe fata.
-Ahm.... ce i cu cainele asa.... plin de sange....?
-Eee... Smile! Cainele de vanatoare al lui tata... *Bri*
-Si... de ce arata asa....?
-Jeff the Killer l a omorat pe tata si l a mutilat pe cainele nostru.... *zambet de inger*
-Aahh... deci Jeff the Killer mutileaza catei... un criminal.... psihopat as putea spune.... Pai... eu ma duc acasa....
Mergand spre casa vad un grup urias de oameni tipand si toti se uitau spre unul din zgarie-norii din oras. Ma uit si eu in acea directie si vad....Yoy! E asa de tare sa lasi asa un suspans !!! :3 (care nu e mare de altfel lololol -amc mai scrii la carte si din urma, refaci idei etc bcs cartea asta a iesit ub cacat)
La media e Bri
Pe data viitoare si... din nou... Pisi the Killer sa va zgarie... la scoala... cred.... dea.... (lol am sa las interventiile si chestii ca sa mi amintesc cat de tampita eram acum... de cand nu am mai scris?...)
CITEȘTI
The Nightmare *Creepypasta*
FanfictionNu am să vă dau spoilere decât atunci când am să am câte ceva scris în carte. All rights reserved. !!!ANUNȚURI IMPORTANTE!!! -am reînceput să scriu la carte, dar nu voi publica decât o dată pe săptămână(minim). Să mă bateți dacă nu primiți mi...