#Jeff pov
Fugeam cu totii in casa urland ca niste handicapati ce suntem. Handicapati mintal, evident. Ne strangem in living unde incercam sa ne decidem ce sa facem:
-Sa ne imbatam! *Ben*
-La vanatoare! *Jeff*
-La piscina! Sa putem vedea puicute in bikini! *EJ*
-Nici eu nu o puteam spune mai bine! *OffenderMan*
-Bine... toata lumea in camere sa va schimbati in costumele de baie! Baietii le vor aduce fetelor prosoapele si cate un suc sau o prajitura cand cer. Nu se accepta vreun "Nu". *Trendy*
-Dar de ce sa facem pe servitorii pentru fete? *Ben*
-Pentru ca nu le ati ascultat parerile. *Trendy*
-Feteloooor, ce vreti sa faceti? *baietii*
-Noi ne facusem deja un program. *Alice*
-Mai intai mergem la vanatoare. Dar nu o vanatoare obisnuita. Una fara arme propriu zise. Adica fiecare improvizeaza cu ceva ce nu poate fi numit arma. *Chris*
-Si dupa ne uitam la un film din piscina. Dupa facem o bataie cu apa rece, cat sa ne retrezim si dupa mergem in casa si ne jucam ceva. E okay? *Sally*
-Nu. Vanatoarea asta... fara arme nu mi convine. Dar ce ziceti de un joc de "v ati ascunselea"?
-Continua... *Bri*
-Pai... e simplu. Fiecare trebuie sa rapeasca minim un om si sa l aduca intr un sac in Poiana Umbrelor-care nu e departe de locul asta. Lasam acolo oamenii pana cand se dezmeticesc, noi fiind printre copaci, incercuindu i. Unul dintre noi, care arata mai infricosator (eu) se va duce si ii va speria. Le va explica regulile jocului si va da startul jocului. Regulile sunt:
-Trebuie sa fugiti rapid si sa va ascundeti in zece secunde.
-Daca vedeti pe cineva rugati l sa va ajute sa scapati.
-Veti fi vanati de o banda de criminali, deci incercati sa supravietuiti pentru distractia noastra.
-Daca tipati veti fi lasati in viata. Daca taceti, veti fi mutilati si apoi omorati.
-Cine aduce cele mai multe inimi va castiga.
Ce ziceti? Jucam?
-Are reguli intortocheate si foarte ciudate, dar am sa ma joc. *Chris*
-Si eu!*Bri*
-Pai... cred ca am sa ma joc... sper sa nu fie plictisitor. *Jane*
-Nu va fi. *EJ*
-Ok. Acum... toata lumea sa se duca sa prinda vânatul.
-Pe locuri, fiti gata, start! *Trendy*
Toata lumea incepe sa alerge care incotro. Eu merg in oras de unde stiu sigur ca voi putea lua cativa oameni. Chiar am gasit. Intr un parc stateau doi indragostiti mozolindu se. Scarbit le dau cate o palma peste ceafa si ii var intr un sac. Iau sacul in spate si incep sa alerg inapoi spre padure. Ajung in Poiana Umbrelor si ii scot din sac. Tot inconstienti au ramas. Intru cat nimeni nu a mai venit, merg sa mai aduc cateva persoane. Dupa ce mai rapesc doi copii si un adult ii aduc in poiana. Ii trantesc si pe ei langa mormanul de corpuri lesinate asezate pe iarba.
Ne pregatim cu totii de alergat si de cautat oameni disperati. Splendy se teleporteaza langa ei si imprastie o pulbere strlucitoare peste oameni. Apoi se teleporteaza din nou intre copaci. Oamenii se trezesc speriati si eu ma duc in fata lor.
Toti tremura, ceea ce ma face sa ranjesc. Le explic faptul ca aveam chef sa jucam un joc si ca daca nu fug cand se da startul vor fi omorati. Si sa nu uite sa se ascunda.
Ma duc inapoi printre copaci, invaluit de umbrele acestora. Trendy da startul si toti incep sa fuga pe unde ii taie capul. E asa de bine sa asculti muzica scoasa de oameni atunci cand tipa disperati. E pur si simplu divin! Mai stau putin si apoi fug dupa o fata cu platforme. Am ales o pe aceasta din cel mai simplu motiv: alearga extrem de incet. Plus ca daca se mai forteaza mult si ar putea rupe capul repede. Sunt pe cale sa i sar in cap si sa o sfasii cu unul din cutitele mele, dar alte doua cutite se indreapta spre ea si o nimeresc in cap si in inima. Fata cade pe jos sangerand puternic.
-Hei! Era prada mea!
-Nu mai e. *???*
Apar doi tipi imbracati cu niste pelerine lungi, roscate, si iau fata iar apoi pleaca cu ea. Ma decid sa ii las in pace, desi eram putin ofticat ca mi au luat prada din maini. Acum trebuia sa ma concentrez pentru a putea castiga concursul.
Mai aleg o tinta. Era destul de departe,dar la ce viteza pot prinde cand vreau, nu are sanse de scapare. Bine... are... dar aproximativ 10%. Nu e mult... ei, ma rog! Ma intorc la alergatul meu si dupa ceva timp il ajung din urma pe omul ala... cred ca e baiat... desi are parul lung... Ii sar in fata si il apuc de gat. Il trantesc cu capul de un copac si fac asta pana ce vad un firicel de sange prelingandu se pe scoarta rece a stejarului.
Incep sa ii sculptez fata si acesta incepe sa urle de durere. Ma implora sa l las in pace, ceea ce e imposibil. Totusi, pentru distractia mea, il las sa fuga. Eu il urmaresc. Ii arunc cu un cutit intr o glezna. Scanceste, cade si isi scoate cutitul. Il infinge in pamant si fuge din nou. Ma satur sa merg dupa el, acum cu el ranit nu mai era nevoie sa alerg dupa el. Ii tai un cerc in locul inimii si o decupez din corpul acum neinsufletit al omului.
Iau inima in mana si incep sa ma joc cu ea, multumit sa vad atata sange iesind din aceasta. O arunc cu o mana si o prind cu cealalalta, repet actiunea si fac tot asa pana cand ma trezesc ca nu mi a mai cazut in mana. Ma uit in jur... nu e pe jos... dar vad din nou tipii cu pelerine.
-SERIOS?!?! CE AVETI CU MINE?! CE VRETI DE LA VIATA MEA?! DATI MI INAPOI INIMILE!!!
-Nu sunt ale tale. Sunt ale victimelor tale. *?1?*
-A, nu zau! Chiar nu stiam asta! Aveam nevoie de o informare. Totusi, intrucat le am luat eu, sunt ale mele.
-Nu avem chef de cearta, ok? *?1?*
-De ce partenerul tau e asa tacut? Prefer sa vorbesc cu cineva mai normal ca tine.
-Nici tu nu esti normal! *?1?*
-Atunci vreau sa vorbesc vu ciudatul Nr. 2 pt ca sigur m as intelege mai mult cu el decat cu tine.
-Nu. Nu va vorbi cu tine. Acum, pleaca. *?1?*
-Nepoliticosi!
-Si apropo. Ne numerotezi cumva sau ce? *?1?*
-Ce vrei sa spui?
-Citez: "Ciudatul Nr. 2". Serios acum! *?1?*
-Agh! Nu mi mai bat capul cu voi! Am o vanatoare de terminat!
Si asa ajung sa mai alerg prin padure in cautarea unei victime. N am mai gasit nimic altceva decat cadavre fara inimi in ele. Ma doare capu'! Eu, Jeff the Killer sa raman in capatul listei? Nu e posibil! Ca sa nu ajung batjocorit, m am gandit ca daca trisez oleaca nu se va intampla nimic.
Ma indrept spre oras. Gasesc cativa oameni carora nu le am facut decat o gaura in piept de unde le am smuls inimile si le am varat intr o punga. Dupa ce am strans cateva am fugit inapoi spre poiana.
Toti erau acolo. Cei trei lungani au aparut in mijlocul poienii si noi toti ne am strans intr un cerc. Splendy a impartit tuturor cate o cutie sclipitoare cu numele noastre pe fiecare.
-Aici va veti pune prada. *Splendy*
-Oh! Si avem si premii pentru primii trei castigatori!
Premiul III - provizii de cola si cipsuri pentru un an
Premiul II - wi fi gratuit un an
Premiul I - poate aduce inca un membru in creepypasta + facem ce vrea acea persoana o saptamana
Incep sa ranjesc. Sa ii am pe toti la picioare o saptamana? Super. Am sa i pun sa ma incoroneze ca regele creepypasta si vor fi sclavii mei pentru totdeauna. Plus ca lunganii imi vor da puteri speciale si potiuni. Si cel mai important: pun fetele sa se culce cu mine zilnic. Cat timp ma gandeam la asta restu tipau sa ma trezesc din transa in care ma aflam ca sa ajungem sa ne primim azi premiile.
- Pe locuri... fiti gata... vardati in cutie inimile!
Toti ne intoarcem pungile cu susul in jos si ne uitam la cutii.Cand sa ma uit la a mea, raman masca. Nicio inima?! Ce?! Ma uit in punga, o scotocesc, nimic. Ma uit in jur. Toti erau la fel ca mine. De ce?
-Ahm.... ce s a intamplat?
-Nu stiu. Ne a disparut prada. *Ben*
-Pai cand ati primit cutiile au disparut toate inimile care nu au primit potiunea mea. Si... nu ati avut nicio inima vrajita... atunci cine le are? *Trendy*
-Ciudatii 1 si 2.
-Cine??? *toti*
-No, hai! Ti am mai zis sa nu ne numerotezi.... neintelegatorule!
-UNDE. NE. E. PRADA.
Fiecare scoate cate o punga plina de inimi si o arunca in cate o cutie. Pe fiecare cutie apare cate un numar. Ala care vorbea avea 12 inimi, iar celalalt 11.
-Ai zis ca le ai impartit corect! *?2?*
-Asa credeam. Stai putin...
Ia o inima de la el, o taie in doua si pune cate o jumatate la fiecare.
-Mai bine? *?1?*
-Aham. *?2?*
Cunosteam de undeva vocea aia.... dar de unde?Hânca un capitol. Imi pare sincer extrem de rau ca nu am mai putut posta. Dar eu chiar am fost intr o perioada mai grea (si inca sunt) numita perioada olimpiadelor si examenelor. Merg la germana si lucrez groaznic de mult. In plus profa de mate ne da carnati de nu stiu cate pagini de pe o zi pe alta. Promit ca ma straduiesc sa postez mai rapid.
CITEȘTI
The Nightmare *Creepypasta*
FanfictionNu am să vă dau spoilere decât atunci când am să am câte ceva scris în carte. All rights reserved. !!!ANUNȚURI IMPORTANTE!!! -am reînceput să scriu la carte, dar nu voi publica decât o dată pe săptămână(minim). Să mă bateți dacă nu primiți mi...