-Deeci... vei sta cu noi? *Jeff si EJ*
-Nu.
-De ceeee? *Bri*
-Pentru ca nu cred ca as vrea sa devin o criminala... adica as minti daca as spune ca treaba cu mama nu mi ar fi placut, dar nu sunt in stare sa renunt de la viata mea de acum. Imi pot gasi un job pt a avea bani si mi pot continua studiile. Cat despre doctor si mama, putina minciuda si oleaca de teatru rezolva problema.
-Dar... daca o sa se afle ca ti ai omorat mama ce ai sa faci? *Bri*
-Nu stiu, dar am sa ma descurc cumva.
-Hai, te rooog! Stai cu noi! Vorbim noi cu Slends sa te lase sa mai mergi la scoala! Adica... pe unii ne a obligat sa mergem la scoala... *Bri*
-Slends? Cine i Slends?
-Eu sunt acel "Slends". Ma numesc SlenderMan. Si daca vrei sa locuiesti la noi esti binevenita, numai sa nu darami casa. Si te pot lasa sa mergi la scoala.
-*soapta* Am vedenii sau m am lovit la cap? Cred ca vad un stalp care vorbeste in camera.... *soapta*
Cei trei incep sa rada. Stalpul se infurie. Si iti poti da seama prin faptul ca pe spatele lui au aparut niste tentacule si prin faptul ca acum este de cateva ori mai mare, intrucat trebuie sa se aplece sa poata ramane in casa fara sa sparga tavanul.
-Cum mi ai zis? *Stalpul*
-In niciun fel.... *soapta* Are auzul fin? Si mai presus...poate auzi? *soapta*
Din nou, cei trei incep sa rada si mai tare, de data asta tavalindu se pe jos.
-Draga copil enervant caruia i as rupe capul in momentul de fata. Am cateva lucruri sa ti spun:
1. NU SUNT UN STALP!
2. Nu am auzul foarte fin, insa e oricum mai bun ca al oamenilor.
3. Sunt atotstiutor. *stalpu'*
-Eu am cateva intrebari...
1. Daca nu esti stalp, ce esti?
2. Esti Dumnezeu?
3. Daca vrei atat de mult sa ma decapitezi de ce nu o faci?
- 1. Nici eu nu stiu ce sunt. Sunt cineva.. sau ceva...
2. Daca omor, crezi ca sunt Dumnezeu? *stalpu'*
.
.
.
3. Poti sa mi zici Slends sau Slendy sau Slenderman... dar fara stalpi !!!!!!
-Ok?
-Deci, Christina, stai cu noi sau nu? *Slends*
-Deci, Stalp vorbitor atotstiutor care nu e stalp da' nu stie ce e, cred ca pana la urma am sa stau cu voi...
-Ugh! *Slends isi trage o palma peste fata alba si inexistenta* Bun venit in familia creepypasta!
-Yaay!!! *Bri, EJ si Jeff ma imbratiseaza*
-Si Chris o sa doarma cu mine, nu? *Jeff*
-Nu. Ea va dormi cu mine! *EJ*
-Christina va dormi sindura. Va avea camea proprie. In plus... voi aveti deja parteneri de camera din cate stiu eu... ia sa vedem... *scoate o lista din sacou*
Jeff.... tu esti in camera cu Ben
EJ......esti in camera cu LJ
-Stim asta!!!! Dar isi intind lucrurile prin camera!!!! *amandoi*
-Adica... nu pot sa fac un pas pe jos ca dau peste vreo tableta... vreun telefon... vreun laptop. Si dupa ma bate ca i am deranjat lucrurile. De parca nu erau deja deranjate! *Jeff*
-La mine e acelasi lucru numai ca e cu toate soiurile de dulciuri: torturi, caramele, bomboane cu martipan, briose si toate cele care mai exista sau care inca nu s au inventat! *EJ*
-Ei... pai atunci... o sa va mut. De acum voi doi domiti impreuna, iar LJ si Ben dorm impreuna. *Slends*
-Si... EJ se va muta cu mine? Poate mai sterpelim cate o tableta ceva de la obsedatul ala! *Jeff*
-Asta nu e treaba mea! *Slends*
-Ahm... ai uitat de mine... eu cu cine stau?
-Tu ai sa stai cu Bri! *Slends*
Sar pe Bri si ne imbratisam. Apoi mergem la mine sa mi impachetez lucrurile. Am reusit sa mi iau numai 3 valize de lucruri. Restul au ramas acasa. Pentru mine trei valize sunt putine intrucat am luat orice lucru pe care l am iubit in viata mea cu mine. Inclusiv ca o valiza e plina de plusuri. Iubesc plusurile. Mi am luat si banii mei si ai parintilor cu mine. Inainte sa plec am dezactivat toate camerele de supraveghere si le am distrus complet.
Apoi Jeff si EJ care au tras de valize pana jos s au oprit.
-Ce e?
-Vor sa va teleportez pana acasa. Dar cum ei mai trebuie sa faca miscare si cum tu trebuie sa stii cum sa ajungi la noua ta casa, am sa va insotesc pe jos. *Slends*
Jeff si EJ ofteaza si incep sa mearga si ei. Intram in padure imediat. Mergem de ceva vreme (vreo 10 minute) si apoi vedem un copac inclinat atat de tare incat a format o bolta. Am trecut peste el si padurea dintr o data a devenit intunecata, cu niste copaci extrem de inalti si cu ceata printre ei.
Un tufis se misca si din el ies doi ochi rosii. Apoi, ma trezesc la pamant.... cu un catel pe mine.
-Smile, baiete, ce mai faci? *Jeff*
Smile sare la Jeff in brate, iar Jeff il alinta.
-Bri... ala nu era cainele tatalui tau?
-Nu. E al lui Jeff. *Bri*
-Oricum. E asa draguuut!!!
Smile vine inapoi la mine si ma linge pe fata. Stiam eu ca animalele ne inteleg perfect! Asta daca vor... Mai mergem putin si ajungem in fata unui conac. Jeff si EJ se grabesc sa intre inauntru ca sa scape de bagajele mele. Adica aici voi locui? Asta nu i casa. E conac, ce naiba? Si este si frumos, spre deosebire de ce ma asteptam sa fie... adica e casa unor criminali... oare ce mananca? Sunt canibali?
Mersi ca spui ca ti place casa. Si... nu suntem canibali! Poate unii mai mancam si parti din corpurile oamenilor, dar nu dam oameni pe gat!
Ce? Cine... Slends?!?! Ce faci in mintea mea?
Nu stii ca pot citi minti si vorbi telepatic?
Nope. Si.... acu pleaca din capu' meu!!!!
Bine... camera ta este camera 7. Ai sa stai cu Bri. Sa treci pe la mine dupa ce te instalezi sa ti dau cheile tale si sa ti spun cateva despre cei din casa.
Ok.
Ma duc in camera 7 cu Bri. Intram si.... o camera complet mov. Nu era de mirat... doar vorbim de Bri, nu? Se pare ca are multe boxe si casti. Am si eu o pereche de casti... dar sunt cam vechi. Si uzate. Le folosesc minim 12 ore din 24. Cam toata ziua cu castile pe urechi. N am ce face altceva decat sa ascult muzica. Eu si singuratatea mea...
Oricum. Camera era foarte mare si aveam paturile dispuse in cate un colt de camera. Pe peretele comun lor era o terasa. Fiecare are biroul propriu, dulapul propriu. Dar sunt cam inghesuite. De ce? Voi afla eu. Oricum... mai este o baie si o comoda cu un televizor.
Merg jos la Slends in birou. Nu aveai cum sa l ratezi pentru ca pe usa scria mare: NU INTRATI SAU VA RUP CAPETELE! Bat la usa si un tentacul mi o deschide. Caracatita uriasa fara fata!
Heeei!!!! Ai grija ce zici despre mine!!!!
Ma stramb la batul cu brate si picioare si tentacule infipte in spate. Si sa nu uit de bostanul alb infipt in bat. Caracterizare terminata. Ma ia pe sus si ma tranteste pe un scaun. In camera erau o groaza de persoane. Bei intra si ia in urma mea gafaind.
-Chris!!! Te am cautat peste tot! Credeam ca te a furat vreunu'. *Bri* Oh! *facepalm* Am uitat de intampinare! Scuze! Nu stiam de ce e asa liniste in casa.... eu... da...
Se duce langa restu'. Slends ma prezinta si apoi incep fiecare sa se prezinte: Ben, Laughing Jack (LJ), Toby, Bloody Painter (Bloody), Masky, Hoodie, Sally si ursuletul ei, Clockwork (Clocky), Jane the Killer (Jane), Zero the Killer (Zero) si Nina the Killer (Nina). Oh! Sa nu il uitam pe Smile!
Dupa ce se prezinta toti ma duc in camera si ma bag in pat cu gandul sa ma mai uit la animeuri, dar adorm imediat.Sall!!! Deci mai postez si eu. Asta a fost cu ocazia faptului ca verisoara mea, Maria (viomar22), s a reintors. Credeam ca trebuie sa prehatesc coliva. Imi place coliva :))). Ei... sper ca v a placut.
Noapte buna. Sau noapte alba daca n aveti in plan sa dormiti astazi. Bye! :*
CITEȘTI
The Nightmare *Creepypasta*
FanfictionNu am să vă dau spoilere decât atunci când am să am câte ceva scris în carte. All rights reserved. !!!ANUNȚURI IMPORTANTE!!! -am reînceput să scriu la carte, dar nu voi publica decât o dată pe săptămână(minim). Să mă bateți dacă nu primiți mi...