4.

574 43 5
                                    

Hoofdstuk 4

' Ik zie je morgen op school weer gek.' Hij lacht en drukt een laatste kus op mijn lippen, dat veranderd in een tongzoen. ' Het weekend is snel gegaan, kom je volgend weekend dan bij mij? Dan gaan we uiteten, op mijn kosten.'
' Sushi?' Hij knikt. ' En kijk ook maar voor een film.'
' Is goed.' Hij drukt op zijn autosleutels, waardoor zijn auto van het slot gaan. Hij draagt een grijze broek met een witte Calvin Klein polo shirt. Zijn spieren zien er goed uit. Hij heeft zijn witte huarache aan en een witte pet achterste voren. Het staat hem goed. Zijn grijze bomberjack hang over zijn schouder. Zijn baardje op zijn kin, met zijn scherpe kaaklijn maken zijn gezicht onfleek, vooral omdat hij zo'n lichte huid heeft .Hij stapt in en rijdt weg.

Ik gooi de deur dicht en ga op de bank zitten.

Ik hoor mama's hakken tikken op de tegels. ' Schat, ik ga even naar tante toe. Ik ben over een uurtje weer terug.' Ze werpt me een luchtkus en geeft Gylano een kus. De deur valt dicht.

Ik zapp rond en ga liggen op de bank. ' Sinds wanneer heb jij een vriendje?' Gylano zit in de eenzitter en kijkt me vragend aan.
' Sinds dat ik 15 was, dus twee jaar. Hoezo?' Hij schudt zijn hoofd. ' Nee gewoon.' Hij kijkt weer naar de televisie.
' Slapen jullie allang bij elkaar?' Vraagt hij na een paar minuten. ' Ja.' Zeg ik een beetje argwanend.
' Hebben jullie ook al seks en die dingen?' Ik trek mijn wenkbrauwen op. ' Dat gaat jou niks aan. Ik vraag ook niet naar jou seks leven, dat is namelijk niet mijn zaak.'
' Vindt je moeder dat goed, dat jullie bij elkaar in bed slapen en seks hebben?' Ik kijk hem aan en maak mijn mond open om iets te zeggen, maar sluit het weer.
Ik richt mijn blik op de televisie, ' nu ik hier ook in huis woon en soortig jou vader ben ma-.'
' Je bent mijn soortige vader niet.' Zeg ik kalm. ' Maak ik hier ook de regels uit, ik ga het daar maar eens met je moeder over hebben. Ik moet je wel behandelen als mijn echte dochter.'
' Je bent mijn vader niet.' Zeg ik nog een keer, zonder naar hem te kijken. Is hij gek geworden, dat hij eerst brutale vragen stelt en vervolgens wilt beweren dat hij mijn vader is. ' Ik weet dat een nieuwe man in huis wennen is Arianna, maar laten we het gezellig houden.' Hij staat op en loopt naar de keuken.

Ik zet de televisie uit en loop naar boven. Ik zet mijn tv aan en laat me zelf vallen op het bed. Wat denkt deze man wel niet.

Beneden hoor ik de deur open gaan. ' Ik ben er weer schat.' Roept ze vanaf beneden. ' Ja.' Roep ik terug. Ik kijk naar TLC en val inslaap.

-

' Schat.' Ik draai me om en begraaf mijn gezicht in mijn kussen. 'Schat.' Ik haal mijn gezicht van mijn kussen en kijk haar vragend aan. ' Je moet naar school, nog een weekje, dan kan je lekker luieren.' Ik zucht diep en sta op. ' We wachten beneden aan de ontbijttafel op je. Ik stap snel de douch in. Doe mijn haar in twee knotjes. En een plukje voor is los. Ik trek een zwarte hoge broek aan die stopt tot mijn navel. Daarboven trek ik een zwarte kanten topje aan, met spaghetti bandjes. Ik stop het in mijn broek. Bij mijn borsten is het laag uitgesneden. Mijn rondingen zijn wel zichtbaar. Maar er is niks zichtbaar van mijn borst zelf, alhoewel het kant is. Er zitten bloemen patronen in, zoals kant eruit ziet. Ik doe mijn zwarte huarache aan en kijk goedkeurend naar mij zelf. Ik zie er erg netjes, zakelijk, maar toch sexy uit. Ik pak mijn zwarte prada tas, die ik heb gekregen van Tiano. En loop dan naar beneden.

Mama en Gylano hebben een discussie en zijn stil als ik naar beneden kom. ' Wauw je ziet er mooi uit, schat.' ' Dankje mam.' Ik sluit aan, aantafel. Ik pak het brood en drink van mijn thee. ' Uhm lieverd..' begint mijn moeder. ' Ja?' Gylano zet zijn hand op haar hand. ' Vindt jij het ook fijn dat Gylano in huis is?' Nou ja fijn.. ' Het is wel oké, gezellig.'
Ze knikt langzaam. ' Hij mag nu ook dingen zeggen en bepalen toch?' Ik trek mijn wenkbrauwen op. ' Hangt er van af.'
' Juist ja. We hebben het gehad over jou en Tiano.' Gaat ze langzamer verder. ' En wij vinden het niet zo verstandig als jullie in één bed slapen. Je bent nog jong en ik wil niet dat je zwanger raakt op zo'n jonge leeftijd.' Ik steun mijn armen tegen de tafel. ' Dit is een grap zeker.' Gylano schud zijn hoofd. ' Wij? Of hij! Al die tijd was het gewoon goed. Jij was de persoon wie voorstelde om bij elkaar te slapen, je vind het niet erg dat we seks hebben en trouwens je weet dat we het veilig doen. En omdat deze djoeka bij ons komt wonen, mag het niet méér!' Ze krimpt in bij het woord "Djoeka" ' Het is niet dat jullie meer bij elkaar mogen slapen, maar gewoon niet in één bed. En ook geen-' ' Seks meer.' Maakt Gylano haar zin af. ' Bemoei je er niet mee. Dit is jou schuld!' Ik sta bruut op en pak mijn tas. ' Schat.' Ik gooi de deur met een klap dicht en pak de tram naar school.

Ik zie de auto van Tiano al staan. ' Hij leunt tegen het muurtje en praat met mijn vriendinnen en zijn vrienden. Ik loop er naar toe en blijf met mijn armen over elkaar staan. ' Goedemorgen.' Zeg ik nors. Heel me dag is gewoon naar de kloten, door die idioten. Tiano kijkt me raar aan. Mijn vriendinnen lopen alvast weg, ze weten dat ik alleen met hem wil praten.

Hij komt naar me toe, hij draagt zijn zwarte pet weer achterste voren met een capuchon op zijn hoofd van zijn zwarte vest. ' Wat is er.' Ik draai mijn hoofd een beetje weg, zijn vingers gaan naar mijn kin, die hij zachtjes terug draait.

' Mijn moeder en haar irritante vriend.' Ik leg hem het verhaal uit terwijl we naar mijn kluisje lopen. Hij begint te lachen, ' Maak je niet druk, we verzinnen wel wat.' Hij gaat achter mij staan terwijl ik mijn boeken eruit haal. Als ik me omdraai drukt hij me zachtjes tegen mijn kluis en geeft me een kus. ' Niet zo boos doen, je hoeft mijn prachtige lichaam niet te missen naast de jouwe.' Ik rol met mijn ogen, hij trekt zijn vest uit en geeft die aan mij. ' Wat moet ik hiermee, ik heb het niet koud. Hij wijst naar mijn kanten truitje. ' Denk je ik laat dat toe, beetje te laag uitgesneden.' Met tegenzin trek ik het aan. ' Rits.'
' En mijn outfit dan.' Stribbel ik tegen. ' Je ziet je broek nog en je schattige haartjes.' Ik zucht diep en loop mijn les binnen, met zijn vest dicht geritst.

*

UndercoverP ❤

Niet meer zoals eerstWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu