Hoofdstuk 12
Ik sta bezweten op. Die warmte is echt niet lekker als je slaapt. En ik slaap nog wel met deken.
Ik neem een koude douche en was me goed met een washandje. Ik doe mijn haar in twee knotjes. Ik wikkel mijn handdoek om mij heen.
Ik maak mijn klerenkast open en kijk naar mijn kleren. Ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Het wordt tijd voor nieuwe kleren. Ik pak een jurkje. Het heeft een laag uitgesneden in kijk. Het is strak boven, onder is het losser. De kleur is wit, dus ik doe een wit bandje om mijn haar. Ik trek geen slippers aan, want ik haat tenen. En in slippers zie je dat. Ik pak mijn witte huarache en trek ze aan.
Ik pak beneden een kom cornflakes. En trek mijn bomberjack aan, ik neem mijn tas mee waar mijn portemonnee in zit.
' Doei.' Zeg ik voor ik de deur sluit.De auto van Tiano staat al voor de deur. Ik stap in en geef hem twee lange kussen. ' Schattige baby.' Ik kijk hem verlegen aan.
-
We gaan een paar winkels in en uit. Zoveel jurken maar nog niet de perfecte jurk. Het is druk in de stad.' Ik ga alleen nog maar in deze winkel want ik ben moe.' Ik zet mijn hand om Tiano's middel en stap de winkel in.
Mijn oog valt gelijk op een rode jurk. Ik pak het uit het rek en loop met Tiano op mijn hielen de kleedkamer in. Hij wacht op het bankje met de tassen. Ik kijk naar mezelf in de spiegel, met het jurkje aan. Het komt over mijn knie, mijn borsten zijn bedekt met de stof. Onder mijn borst tot mijn navel zit een soort zwart gaas. Je kan je buik zien. Dat gaat bij je rug verder. De achterkant is alleen maar bedekt met die zwarte gaas tot mijn boven kant van mijn bil. Daar is de stof weer. Het heeft lange mouwen die met de normale stof bedekt zijn. Ik draai een rondje en kijk naar mij zelf. Dit moet ik echt naar de meiden sturen.
* Whatsapp *
Groepsgesprek : 👭 👭Ik: *Afbeelding* Het staat mij echt on fire gewoon 😂
Ik trek het gordijn open en laat het zien aan Tiano. ' Hmm staat je echt leuk babe.' Hij zit achter over gezakt, met zijn linker arm op de rand van de bank. ' Echt?' Ik bekijk mezelf. ' Ja wanneer lieg ik tegen jou?' Ik sla mijn armen over elkaar. ' Nou met jongens weet je het maar nooit.'
Hij kijkt mij soortig beledigd aan.
' Dus nu ben ik zomaar een jongen.' Ik rol met mijn ogen.
Ik wissel de jurk in voor mijn normale jurk en loop ermee naar de kassa. ' Had jij al een pak?' Hij knikt. ' Ja want ik let wel op als Shanniqua mij iets verteld.' Ik kijk hem vies aan. ' Luister dan, het was laat op de middag in een fucking saaie les. Ik zat gewoon op insta hoor, ik luisterde naar niemand.' Ik steek het puntje van mijn tong naar hem uit en stap naar voren.' 45 euro.' Ik pak mijn portemonnee en wil het briefje van 50 eruit halen. ' Hè..' Ik kijk in al mijn vakken. Waar is die 100 euro gebleven? ' Baby what's wrong?' Vraagt Tiano, als hij mijn gezicht ziet.' Ik had honderd euro van mijn ma gekregen en het is weg!'
' Is je bankpas er nog?' Ik kijk en knik. ' Alleen die honderd euro is weg.' Ik betaal met mijn eigen geld en stap opzij zodat andere mensen kunnen afrekenen. ' Hoe kan dat.' Ik gooi mijn portemonnee leeg op een tafeltje in het midden van de winkel. ' Heb je het wel in je portemonnee gedaan.' ' Ja-ha!' Roep ik bijna nijdig.
' Rustig baby.' Hij zet zijn hand in mijn nek. ' Heb jij het gepakt ofzo?' Hij kijkt mij onschuldig aan. ' Baby luister dan ik wist niet eens dat je los geld had.' Hij begint te lachen.
' Niet omdat ik kalm blijf, ben ik de dader. En trouwens je stresst, maar je weet hoe chill je ma is en anders geef ik je die honderd euro.'
' Chill of niet het is wel honderd euro, Tiano.' Hij gaat in zijn zak van zijn Canada Goose jas en haalt er een briefje van 50, 10 en twee van 20. ' Geef het aan je ma.' Ik duw zijn hand weg en stop al mijn geld en pasjes terug in mijn portemonnee. ' Tiano ik ga dat niet aan nemen.' Ik loop de winkel uit.
Hij slaat zijn arm om mijn schouder. We lopen naar de kfc en bestellen eten en natuurlijk op zijn kosten.Ik neem een tafel en ga op het bankje zitten, hij neemt plaats op de stoel naast mij. Hij doet zijn jas uit, hij heeft een grijze t-shirt aan. Zijn spieren zijn echt huge. Ook heeft hij een grijze broek aan met witte schoenen. Zijn haar netjes in zijn model en zijn sexy baardje op zijn kin. Als ik hem zo bestudeer krijg ik weer gekke kriebels.
' Wat kijk je?' Zijn stem is zo sexy laag, omg. Ik neem een hapje van mijn kip en schud mijn hoofd. ' Ik keek langs je.' ' Yeah right.'
Ik pak mijn trillende telefoon uit mijn zak.
* Whatsapp *
Groepsgesprek : 👭 👭Shanniqua: Ey jamangg die is echt sexy😍😭
Shanniqua: Heb je het gekocht?
Kelsey: Oehh Riri. Koop je nu pas je jurk 😂😂Ik kijk met een glimlach naar de woordjes
Ik: Ja! Niemand die het mij nog een keer verteld
Kelsey: HAHAH loser' Met wie app je zo, dat je lacht?'
' Kelsey en Shann.'Hij maakt spleetjes ogen. ' Hmm.'
-
Hij zet mij af voor de deur, ' Nou dat was reuze gezellig hè. Moeten we vaker doen, een beschuitje eten.' Zijn Nederlandse accent is zo fokt up. Ik lach hem uit en klik mijn gordel los. Ik geef hem een kus en trek aan zijn baardje.
' Die kreeg je nog van die ruzie die we hadden, om die onzin.' Hij wrijft over zijn kin. ' Is goed!' Hij spreekt de woordje benadrukkelijk uit. ' Wacht maar.' Ik stap uit en loop naar binnen.' Ben er weer.' Ik ren naar boven en trek mijn nieuwe jurk aan. Beneden zitten mama en Gylano weer op de bank. Haar voeten liggen op zijn been.
Ik draai een rondje, ' Wauw! Hoeveel heeft het gekost?' Ze kijkt met bewondering naar mijn jurk.
' 45 euro.' Zeg ik zacht, ik ga zitten.
' Is er wat?' Vraagt Gylano. ' Mama, ik ben je honderd euro verloren.' Zeg ik snel. Dan komt het minder hard aan. ' Verloren..!' ' Nou niet verloren, het is gestolen. Alleen jou geld.'
' Arianna hoe kon dat geld in Gods naam gestolen worden?' Ik haal mijn schouders op. ' Ja ik wil het wel terug want het geld groeit niet in de achtertuin.'' Misschien moet je eens een keer gaan werken, je bent nu al 17 je moeder hoeft niet meer voor jou geld te zorgen.' Mengt Gylano zich in het gesprek. ' Werken? Bemoei je er niet mee.' Zeg ik arrogant.
' Gylano heeft wel een punt Arianna.' ' Ja! Gylano heeft altijd een punt, om alles. Waarom the fuck moet ik nu ineens ga werken. Alleen omdat ik jou kaulo honderd euro ben verloren!' Ze kijkt me boos aan. Ze wilt me sowieso slaan.' Zulk taalgebruik wil ik niet in mijn huis!' Schreeuwt ze boos.
Ik sta met tranen in mijn ogen op en loopt naar boven.' En vergeet die bruiloft morgen maar, jij gaat nergens naar toe!' Roept ze er achter aan.
*
Niet veel te zeggen eigenlijk, sorry voor lang wachten ❤