Etter å gå til huset mitt, begynne Muffi å løpe etter meg. Skulle trodd hun hadde hastverk jo sa jeg inni meg. ''VEEEENT ROSIIIIIIIEE!'' Skrek Muffi med and pust. Skulle trodd hun hadde det travel. Da jeg kom i huset mitt lagde jeg noe te til meg og Muffi. Hun fikk pusten igjen heldigvis. 'Ok, fortell meg hva som var såå dårlig.'' Sa Muffi og slurpa. ''Mens jeg var i møtet, f-fikk jeg syner av at Aron var død, han ble gift og alt det. Med døde ..'' Sa jeg og var lit skjelven i stemmen. ''Så du hvem han gifta seg med?'' Spurte Muffi og kom inn i fjeset mitt. '' N-nei! Jeg så ikke fjeset eller noe, jeg ble avbrutt av en vakt som drev og pirka på skulderen min ..'' Sa jeg og så ned. ''Å? M-men Rosiie. Nå som jeg har deg her. Vil jeg bare si at jeg må reise. Med noen venner, så jeg blir borte i 2 uker eller så.'' Sa Muffi og holdt hånden min. Hva hørte jeg? Muffi skal d-dra?! Neii .. Ikke dette igjen! Først Fraxy, han er her men SÅ ARON OG MUFFI! HVORFOR! Skal jeg lære noe av dette? .. Hva er meningen? At venner kommer og går? Hvem som helst .. si det til meg!
..
''Hade Rosiie, godt og være her og passe på folket.'' Sa Muffi og hadde pakket alt hun trengte. Jeg bare sa hade og gikk med en gang til Hoved tårnet. Aron var IKKE der!! Jeg begynte å skjelve så sykt, jeg spurte Fraxy, Huso, Sasha og alle andre. Aron er forsvunnet .. Er synene mine rett? Kanskje Dania vet noe om dette i det hele tatt .. Burde spørre henne om det er noe med kreftene mine å gjør med. Hun er den eneste som har samme krefter om meg, og er kjent med dem. ''Har vært her hele tiden jeg.'' Sa Dania med beroligene stemme. ''AHH!!'' Skrek jeg, hun skremte meg! Fy søren jeg sverger at den dama kan være med i et talent show ..
Hei! Om dere ikke vet, dette er Info-Boksen! Om det er noe som skjer eller om det er at jeg vil si takk til dere. Først. Vil jeg si Tusen takk for at vi er så nærme 1000 lesere! :D Og nå, jeg går under noe jeg ikke vil at andre skal blande seg inn i. Jeg har mista min beste bestevenn for parr dager siden .. Så ja, infomerer at jeg blir litt sløv i boka. ANDRE! JEG HAR EN NY BOK! Den heter My Crazy Yandere~! Den er på engelsk da. Så gjør Min norske bruker (denne) Til en Norsk og engelsk bruker :) Får håpe dere er grei på den. Tusen takk for og ta din tid med denne her, denne Info-Boksen er lang ik. Men hade og takk for alt dere mine Lamaer <333
-Maria c:
BINABASA MO ANG
Minecraft Dagbøker - Rosiie_
RandomHei der! Å hjertelig velkommen til boka mi! I denne boka får du møte noen venner. Andre møter vi I boken! Disse vennene heter Rosiie, MuffiniNorge, Sasha, Fraxy, Huso, Sun og Aron. ----**---- Rosiie, Sasha, Aron og MuffiniNorge blir de som er hovedp...