Kapittel 11. Bestevenner for livet <3

43 10 0
                                    

Når jeg var hjemme, pirka noen på skulderen min. Det var Fraxy og han fortalte at han ville gå vekk som vakt. "N-neii .. Ikk-ikke gå! Vær så snill ..." Sa jeg og begynnte å gråte .. "Jeg må for .. moren min og faren min ..." Sa han og klemte meg. "Plis ikke gå .. Du er den beste vakten I form av Huso .." Sa jeg og var med på klemmingen. "Jeg m-må Mrs. Rosiie. Jeg må ..." Sa han og begynnte å gråte selv. Aron så vi klemte og han gikk ... "H-Hade .." Sa han og gikk med ryggen fullt av ting. Så gikk jeg til det tårnet Aron bodde I. Han ville ikke snakke med meg en gang .. "Hør her Aron, J-jeg klemte Fraxy pga h-han gikk fra Moonshard ..." Sa jeg og snufsa litt. Han svarte ikke. Det gikk 10 minutter uten å høre han snakke .. Da gikk jeg til Muffi og fortalte hva som hadde skjedd .. "Muffi, jeg er ikke sikker på om vi vant kampen eller ikke. Men Fraxy har forlatt Moonshard og Aron tror jeg ble sjalu på grunn av jeg klemte Fraxy .." Sa jeg og begynnte å gråte igjen. "N-neii .. ikke Fraxy ... si meg at dette ikke er sant ..." Sa Muffi og begynnte å gråte I hjel.. "Jeg er veldig lei for at du måtte høre det." Sa jeg og trøsta henne.. "D-det er ikke din feil .. Det er min skyld .." Sa hun og satte seg ned. "H-hvor for? " Sa jeg og satte meg ned på bakken. "J-jeg vet ikke, jeg vil ikke at du skal ha skylda *snufs*" Sa hun og tokk vekk tårene. Stakkar Muffi ... virkelig stakkar .. "Jeg beklager meg så mye at du fikk høre det .. Han ville gå på grunn av familien hans trenger han." Sa jeg og klemte Muffi. "D-det er greit .. Jeg bare .." Sa hun og gråt.

Hmm? Hva ler hun av? Oja! Tenke jeg og begynnte å danse mens jeg sang dette: OoooOoo POTETER! OooooOoo LAMAER, Muffi og jeg er en potet er en potet er en potet! Sang jeg. "HAHAHAHAHA!" Lo hin og gråt I mens. Jeg smilte og fikk en klem av hun. "Takk Rosiie .. For og være der for meg. <3 (no homo med hjertet)" Sa hun. Også fikk jeg en klem bakfra? Det var Aron .. Han ville snakke med meg ..

Mø im back >:3 men herregud da dere, hver gang .. omg jeg får minst 20 lesere lsm wtf?! Jaa jeg bruker hans x33 neida <3 men takk til deres tid til å lese boken min <3 BTW!! SJEKK UT Huso__ SITT NYE BOK! JEG TROR DERE VIL LIKE DEN :33 LES DEN! den er bae ... trust meh :3

-Maria <3

Minecraft Dagbøker - Rosiie_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin