Kapittel 25. En annen dimensjon

20 1 0
                                    

Klokka var 6. Jeg var ute og vindene var svak og det var kaldt, jeg satt på en stein og tenkte hvor Aron var .. Det var litt rart og ikke ha han her egentlig. ''Rosiie. Går det bra?'' Sa Sasha og satte seg ned på huk. ''Ja. Bare gå, jeg klarer meg'' Sa jeg og bare så opp i stjerne. ''Tenker du på Aron?'' ''Ja.. Jeg har Ingen anenesle hvor han er, jeg blir veldig veldig bekymret egentlig.'' Sa jeg og ble blå på leppene. Jeg er glad at jeg har Sasha og Sun. De er en av de som vet hvordan jeg føler uten at jeg må si det. "K-kan du si hva du sa til Muffi?" Spurte Sasha og ''For det første, hun måtte dra, jeg vil ikke si noe mer enn det. Andre, etter møtet med meg Elena og en ny fyr, så jeg syner av at Aron gifta seg, ble en veldig god vakt og .. Døde ..'' Sa jeg og begynte å gråte. ''Nei vennen! Ikke gråt! Huff, var det derfor du kom frustrerende i og kikka rundt?'' Sa Sasha og klemte meg. Hun er som en søster til meg! Er kjempe glad hun er med meg.. ''J-Ja.. Jeg prøvde og finne ham men .. HAN var ingen steder!'' Sa jeg og så opp. ''Kjære deg, trur du må legge deg jeg. Jeg passer på her, ok? Så skal vi finne ut mer neste dag. Kanskje han er i en annen dimensjon?'' Sa Sasha og så på meg. ''Nei .. NEII .. Vær så snill! Ikke fortell meg det er sant!'' Sa jeg og løpte. Det kan søren meg ikke være sant, Aron kan ikke ha gått i en annen dimensjon! Vær så snill, ikke fortell meg at dette er sant.

---

Jeg kom hjem og Mira var der! Rart og se henne som en menneske. Igjen. ''Nya~ Mat Mester?'' Sa Mira og vaska seg på hodet ''Heii min Mira!'' Sa jeg og klappa henne på hodet. Jeg gikk og lagde henne noe mat, rettelse. Fisken hun elsker. etter det gikk jeg og bare sov på senga.

---

Neste morgen kom Sasha klokka seks og bare banka på døra mi som en galing! Det jeg lurte på hvorfor hun var kledd som at hun skulle på eventyr? Huh. ''Kom igjen solstråle opp og stå!!'' Sa Sahsa og smilte. ''Hvorfor er du her da lille solstråle?'' ..

SUUUUUUP. DERE. DERE! DERE. VI ER NESTEN DER!! VI HAR NESTEN 1000 LESERE! JEG ER SÅÅÅ GLAD ;-; Btw. jeg liker dere mine lamaer, og ha en god valentinsdag/morsdag <3 :3

-Maria 

Minecraft Dagbøker - Rosiie_Where stories live. Discover now