Kapittel 29. Folket

18 1 1
                                    

Vi satt forsatt på båten, og vi bare satt og snakka. Mens Mira lekte med en mus. "Når kommer de andre da? Som skal bli med?" Spurte Sasha og så på Mira. "Hmm veit ikke jeg. Bare vet at Zane blir med. Åhh, håper at vi finner Aron!" Sa jeg og bare så ned. Jeg var skikkelig lei meg, for at han er borte. "Jaja, vi må bare de hvor vi ender opp. Vent .. Hadde ikke moren min en alianse?" Sa Sasha. Ahh. Det er sant! Det var da jeg fikk syner om Aron. Det gir meg forsatt en dårlig magefølelse. "Jo, det stemmer." Sa jeg og reiste meg opp. Det var en veldig fin dag for og seile. Ingen tåke, ingen skyer I himmelen, ingenting! Det var bare sola. "Hva med det egentlig?" Sa jeg. "Hmm? Oh. Det er ingenting. Jeg bare trudde de kunne bli med på grunn av de likte ideen at jeg kunne gifte meg bort til Aron." Sa hun veldig kjapt. Jeg vet ikke hvorfor, hun er sikkert veldig sint og lei seg av tanken. De er bare venner, og jeg vet at Sasha ikke liker Aron engang. Huff.

..

"Nya! Jeg gleder meg så veldig til å selie!" Ropte Mira og spratt rundt. Jeg tror hun tror at vi skal på et 5 stjerners båt elr no. Som er helt feil. "Du tror at det er et krus skip?" Spurte jeg hun mens hun spratt som ei galing. "JAAA!" Ropte Mira og var full I glede. Om du spørr meg hvor Sasha er, vet jeg ikke. Hun bare sa at hun skulle gå på byen også bare sa jeg at hun skulle komme hit ds hun var ferdig. Jeg vet ikke om noe annet. "Vent Mester.. Skal vi ta 5 stjerners båt?" Sa Mira med veldig lav stemme. Åhh så søt hun var! "Nei desverre, vi skal finne Aron." Svarte jeg og prøvde og få henne smile. "V-VENT. HAN SOM KYSSA DEG?!" Skrek hun og bare hoppa rundt. Jeg bare satt der og var litt sint, men også litt glad for at Mira huska Aron. "Ja .. Men han *rømte* tror vi. Ingen vet egentlig, Mira." Mumlet jeg. "SÅ DU SKAL IKKE PÅ DATE MED HAN?!" Ropte Mira. "Neei Mira. Vi har aldri vært sammen eller noe med det." Sa jeg og så ned. Mira ble lei seg, jeg prøvde å trøste henne men gun bare spilte at hun var lei seg. Sefølgelig..

..

Zane kom på båten med noen andre fyrer. Mira ble redd og gjemte seg bak meg. "Hei Rosiie!" Sa Sasha og vinka. "Oh! Hei Sasha!" Svarte jeg tilbake å smilte. "E-Er de vennlig?" Spurte Mira med veldig lav stemme. "Ja vi er snille lille pusekatt." Svarte Zane og så på Mira. "Ahahah!" Lo jeg. Jeg bare likte at Zane kunne høre det og ikke jeg. Trudde det var Sasha som mumla til Zane eller meg! "Vel, når drar vi?" Spurte Zane..

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :3 Jeg beklager skikkelig for og ikke ha så mangen kapitler ute D; Jeg har vært syk og jeg vet at dere er skuffa elr no idk. Men jeg beklager skikkelig. Men nå er jeg frisk og det kommer flere kapitler!! :D Men Hade bra! ♡♡

-Maria

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Minecraft Dagbøker - Rosiie_Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum