Malé ranní rozptýlení.

661 16 1
                                    

Na chvíli jsem se přesunula na povídky Dramion, které píše i moje skvělá kamarádka "HisNany" Vím, že nebude tak skvělá jak ty její, ale budu ráda za každý komentář nebo like:).. Doufám, že se bude začátek líbit a budu se snažit co nejčastěji přidávat další. Přeji pěkné počtení:)

Jako každé nedělní ráno jsem se probudila vedle něho. Jeho ruku jsem cítila na svém pasu a jeho platinové vlasy mě šimrali na tváři. Opatrně (i když nechtěně) jsem se vyvlíkla z jeho sevření a šla udělat snídani. Když už jsem měla všechno precizně připravené a vůně kávy se linula po celém domě, uslyšela jsem kroky a hlasité zívnutí. „Dobré ráno lásko!" křikla jsem na hlas a postavila hrnky na stůl.

„Dobré ráno." Řekl blonďatý princ a na přivítanou mi vtisknul letmý polibek. „Snídaně je nachystaná Pane." Usmála jsem se. „Voní to nádherně slečno." Oba jsme si sedli ke stolu a vychutnávali si čerství toust s máslem a k tomu zeleninu ze zahrádky naší sousedky. Chvíli jsme se na sebe jen tak koukali, než jsem usoudila, že by se mu hodilo malé rozptýlení. Lehce jsem mu nohou začala jezdit po té jeho. Všimla jsem si, jak se jeho obočí zvedlo, o něco víš a upřel na mě jeho šedé oči. Rozhodla jsem se tedy, že v mém díle budu pokračovat. Moje noha pokračovala až úplně nahoru než našla to správné místo. To už on nevydržel a položil svůj hrnek na stůl. Opatrně se zvedl a došel až ke mně. Odrhnul mi vlasy a svými rty mě začal ochutnávat krk. Po těle mi naběhla husí kůže. Otočila jsem se a mé rty se spojily s jeho. Ruce jsem zabořila do jeho vlasů a nohy omotala kolem jeho svalnaté těla.

Chytil mě za boky a zvedl mě ze židle. Asi musel požít teleportovací kouzlo, jelikož opravdu nevím, jak jsem se do té postele tak rychle dostali. Naše rty se od sebe odpojili a já sundávala jeden knoflík za druhým, abych na sobě konečně mohla cítit jeho tělo. On to samozřejmě měl jako vždycky lehčí. Mojí košilku opravdu nebylo těžké sundat. Znovu mě opatrně zvedl, ale tentokrát proto, aby, jsme konečně mohli začít to, kvůli čemu jsme skončili v posteli. Naše boky se hýbali do rytmu a já mu jazykem prohledávala každou skulinku v jeho puse. Naše tempo však co nevidět zrychlilo a já už jsem to všechno nemohla v sobě udržet. Lehce jsem mu vzdychla do úst a cítila, jak se jeho rty roztáhli do širokého úsměvu. Pohladil mě po vlasech a já si vychutnávala ten pocit, když je ve mně. Chvíli jsem na něm ještě zůstala ležet a cítila, jak se jeho hrudník pohybuje nahoru a dolů. Jeho ruka pak sjela na mé záda a začala dělat krouživé pohyby. Líbezně jsem mu zavrněla do ucha a přejela mu rukou po jeho tváři. „Bylo to báječné princezno." Zašeptal mi do ucha a nadzvedl mě, aby ze mě mohl vyklouznout. On si mě pak přitiskl blíž a já spokojeně odpočívala v jeho náručí.


D.R.A.M.I.O.N.EKde žijí příběhy. Začni objevovat