Dupa scurt timp matusa mea Ema a venit la mine
-Esti bine scumpo?
-Da matusa,multumesc
-O draga, nu ai pentru ce sa imi multumesti ...sunt matusa ta...eram ingrijorata ...haide ,acum odihneste-te maine... vei avea o surpriza-Ce?
-Nu iti dau mai multe detali ....vei vedea maine.
-Ok matusa, noapte buna !
-Noapte buna draga mea!Nu intelegeam un singur lucru ...de ce mereu ,atunci cand intru in cabana fetele nu sunt ? Ma rog...am tot timpul din lume sa aflu...ba chiar maine dimineata voi investiga....
Dimineata a fost una obijnuita ...dar aveam o dilema ...nu stiam cu ce sa ma imbrac...sigur toate hainele mele erau inchise la culoare dar de data asta era atat de greu sa imi aleg ceva...
Ok ...gata ....pantaloni scuri albastri si o bluza neagra putin mai luna cu un peisaj de noapte gen ...atentie padure bantuita !....dar parul ? ...offf , ...de ce totul este atat de greu... stiu ..nu ,nu stiu ...mhhhhh ...desprins sau prins?...mai bine desprins ....gata ,bine ca in privinta papucilor aveam de ales dintre bascheti si tenesi...normal tenesi....adica daaaaaa...Fetele erau gata de mult si cred ca au stat aproape o ora sa ma astepte...asa...sa incepem investigatia
- Deci , voi doua ! Cum se face ca de fiecare data cand vin in cabana voi nu sunteti?
- Pai ...sti ca eu si Ana ne-am "imprietenit" cu fratele tau si prieteni lui?!...in fiecare seara ei dau o mini- petrecere ...ei bine noi cam stam cu ei si niste fete
-Aham....! Pai ma bucur ca va simtiti bine fara mine!
- Dar ...hai ma pe bune?!adica te cate ori incercam sa dam de tine tu esti cu Paul ...noi ce sa facem?
- Da...bine, pai acum nu mai conteazaAm ajuns la in sala de mese unde bine inteles era si matusa Ema.
Ne-am asezat la masa unde era si Paul cu Alex , dupa ce ne-am luat mancarea si ascultam ce spune,.... cand dintr-o data cerul s-a prabusit peste mine...- Deci ...dragi mei ,de azi veti avea o noua colega de tabara cu care sunt sigura ca va veti intelege foarte bine ...in special nepotii mei Alex si Teodora ....sa nu mai lungin vorba ......Sarah intra te rog!
In acel moment eu ,Alex, Ana si Alle ne-am ridicat in picioare si am spus toti in cor:-Ce?????...nu se poate
Normal ca Sarah a venit la noi de parca tot ce se intampla era normal.
- Hei...! Ce faceti ?...sper ca o sa ne intelegem vacanta asta ....o sa fie minunat!
-Hehehe...daaaaaaPaul era pierdut....
-Imi poate spune cineva si mie ce se intampla aici? Adica de unde va cunoaste , de ce a zis matusa voastra ca va bucurati sa o vedeti daca nu este asa ?
- Pai Sarah este sora noastra vitrega.....o doame nu pot sa cred ca am zis asta ...ma rog,sa revenim.... Deci...atunci cand tata a facut cunostinta cu scorpia de Rebecca ea era divortata si avea o fica ...insa ea statea la tatal ei si nu vene la noi...nici macar nu tinea legatura cu mama ei ...seamana leit cu maica-sa... mereu a incercat sa ne faca mie si lui Alex zile negre...apoi cand a aflat de Ana si Alle a facut tot posibilul sa li se intample ceva rau....nimanui nu ii place de ea ...adica cum ar putea sa iti placa o asemenea persoana?!
- Dar de ce nu?..adica e draguta ...Il lovesc in brat
-Auuuuu...glumeam doar , imi place cand esti geloasa
- Pentru binele tau te sfatuiesc sa nu o faci geloasa ....credema! turbeaza! ...spune Alex
-Si pentru binele tau dragul meu fratior prosut te-as sfatuii sa iti ti pliscu !Toti de la masa au inceput sa rada ...iar el se stramba la mine
Dupa ce am terminat de mancat au inceput cursurile de chitara ...eu, Alex,Ana ,Alle si Paul stiam sa candam la chitara clasica si ne-am gandit ca ar fi grozav sa facem o demonstratie ...normal ca Sarah se uita ciudat dar sincera sa fiu imi placea reactia ei ..,era amuzant sa vezi cum incerca sa para nepasatoare cand era evident ca vroia sa fie ea in centrul atentiei...
CITEȘTI
Iubire din intamplare
RomanceHei!sunt Teodora dar prieteni imi spun Teo. Deci...viata mea este o chestie ciudata pe care nici eu nu o inteleg cate odata ...sunt zapacita,foarte stangace si copilaroasa...sunt genu de fata care traieste in lumea ei... Familia mea este foarte oc...