Viata mea e oficial ruinata...urasc faptul ca sunt atat de fragila. Acum ce voi face? Ma simt oribil pentru faptul ca matusa si celelalte persoane dragi mie acum sunt ingrijorate. O singura persoana nu este ...tata. Ma intreb daca a aflat.Cat de idioata pot sa fiu! Normal ca a aflat...,dar se pare ca este prea ocupat ca sa ii mai pese de mine sau de Alex. Cat imi doresc ca in acese momente sa fie mama langa mine...imi este atat de dor de ea!
Dupa ceva timp...
- Hei!, ce faci esti bine?
- Da sunt ok. Mersi ca iti faci griji pentru mine. Ceilalti ce fac ...matusa?Alex?Ana?Alle?
- Sunt ok, sunt in hol asteapta sa te vada ...o sa intre mai tarziu.
Dar am o veste pentru tine, nu stiu daca e buna sau rea ...te las pe tine sa decizi ,avand in vedere faptul ca iti place sa fi sa mereu bagata in seama ...
- Ce vrei sa spui?
- Pai medicii au spus ca poti incepe in cateva saptamani sedintele de recuperare apoi vei putea veni din nou langa noi in tabara.
- Dar... asta e o veste minunata!
- A... si inca un lucru ...sa nu crezi ca nu o sa stau in permanenta langa tine....nu o sa scapi ata de usor de mine.
- Nici nu as vreaDupa lungi sedinte de recuperare...
In tabara
- Bun venit in groaznica noastra dar primitoare "casa"! Spune Alle cu un zambet fals pe fata
- Pai ma bucur ca esti asa de entuziasmata de aceasta vacanta in tabara Alexandra. Spune matusa mea dezamagita.
- O, va rog nu imi mai spuneti asa ,ma torturati.
- Mersi draga mea...dar sa sti ca locul asta chiar mi-a lipsit.
- De ce stam toti aici haideti sa o ajutam sa despacheteze si apoi sa putem pertrece ceva timp impreuna cu ea . Spune AnaO doamne cat imi lipsea acest loc ...chair daca tatal meu m-a obligat prasctic sa vin aici...acum a inceput sa imi placa . Am inceput sa imi fac prieteni ...ok nu intentionat adica sunt mai mult prietenii lu' Alex si a lu' Paul ...dar pot spune ca ne-am integrat si noi fetele in grupul lor . Mdea..ma rog...acum ca am venit din nou in tabara viata mea o sa fie la fel de plictisitoare ca inainte ...imi urasc viata. De ce trebuie sa fiu atat de timida si viata mea sa fie ata de montona? Perfect..acum imi pun iar intrebari stupide la care nu exista raspun....sunt un dezastru .
Dupa ce am terminat de dispachetat si sa vorbesc singura cu gandurile mele am plecat in sala de mese unde scumpa mea matusa Ema pregate inca o surpriza... sincera sa fiu am stiut ca aceasta " surpriza" nu o sa imi prea placa ...deja am inceput sa prind frica de acest cuvant atunci cand il zice ea. Am asteptat sa vad cu ce o sa ma mai surprinda si de data asta...insa peroana care a venit intrecea toate persoanele fara inima... pana si pe Sarah.
Lucas. Da....e super dragut ,adica are ochii albastrii ,parul negru aranjat intr-o freza care clar era facuta pentru el...o doamne sa nu mai spun despre corpul sau perfect....arata ca un manechin....insa avea un comportament jegos. Inca de la gradinita imi facea viata un calvar. In clasa a 2 a , am mers intr-o excursie cu scoala. Eu stateam in camera cu cea mai buna prietena de atunci Sarah ...nu pot sa cred ca am putut sa o consider prietena, faceam totul impreuna ... da ma rog sa revenim ..., Lucas a venit in timp ce noi dormeam si s-a gandit ca ar fi amuzant daca mi-ar vopsi jumatate de fata mov. A doua zi toti copii radeau de mine. De atunci am inceput oficial razboiul...adica imi facea si alte tampeniie insa asta le-a intrecut pe toate .Cum si-a permis sa ma transforme intr-un semi-extraterestru mov?- Mai, mai ,mai uite de cine dau aici! Sincer sa fiu nu credeam ca o sa mai vad vreodata acea fata adorabila pe care am vopsit-o in mov. Spune el plin de figuri si abtinindu-se sa nu faca o criza de ras
- O doamne!... scuteste-ma !eu chiar speram ca te-au rapit extraterestrii si ca nu voi mai fi nevoita sa iti vad moaca vreodata. Si daca ai chef sa distrugi viata cuiva cauta alta persoana pentru ca eu m-am cam saturat de tine.
- Offf...Teodora, credeam ca ma cunosti mai bine...mereu ai fost persoana mea preferata pentru ai face viata un calvar. Chiar crezi ca asta se va schimba ? Pff!, cat de naiva poti fi!
-Ce pot face sa dispari?
- O..da sigur acum faci pe fata care vrea sa para victima dar stiu ca nu poti trai fara mine si "atentia" mea !
- Prietene, nu crezi ca ai cam intrecut masura? Spune Paul usor iritat de situatie
- Hm...nu cred, eu nu am masura. Tu ar trebuii sa fi iubitul gelos!?Eu sunt Lucas...asa zisul baiat rau
- Mdea...eu sunt Paul si te-as sfatui sa stai departe de Teo si sa o lasi in pace...
-Uuu...imi e frica...calmeaza-te man sa nu ti se rupa nasturii de la camasa. Si Teodora nu o sa scapi atat de usor de mine
- Da sigur...scuteste-ma!
CITEȘTI
Iubire din intamplare
RomanceHei!sunt Teodora dar prieteni imi spun Teo. Deci...viata mea este o chestie ciudata pe care nici eu nu o inteleg cate odata ...sunt zapacita,foarte stangace si copilaroasa...sunt genu de fata care traieste in lumea ei... Familia mea este foarte oc...