Siiiii......nimic . Doar stam si ne uitam unul la altul.Ma uit in ochii lui si ma bufneste faimosul meu ras isteric.Bine Teo ar trebuii sa incetezi sa mai strici momente dragute.
—Asa faci mereu?intreaba el usor confuz
—Ce? Nu ...doar ca sunt eu si sunt ciudata si in plus sunt in pijamale cu un baiat pe marginea lacului cand ar trebui sa fiu in pat si va visez unicorni si curcubee.
—Poate...dar nu esti cu oricare baiat ,esti cu mine si iti place.
—Si uite ca a revenit Mr.Modestie.Tu chiar nu te saturi de tine nu?
—Sa fim sinceri nimeni nu se satura de mine, nici macar tu.
—Mdea, cum zici tu. Oricat mi-ar placea sa ascult cum te lauzi imi e somn si nu cred ca pot dormii ca o boschetara pe marginea lacului.Asa ca somn usor Black. spun si ma ridic indreptandu-ma spre cabana mea.
—Sa ma visezi Jonson.
—Ar fi cel mai mare cosmar din viata mea.
—Unul din care nu ai vrea sa te mai trezesti.spune el aproape urland.
Omul asta ma cam calca pe nervi . Si ammmm....totusi eu de ce am acceptat sa stau cu el. O da stiu pentru ca sunt prea proasta si chioara .Adica nu am de gand sa fiu una din faimoasele sale jucarii cu care se joaca o data apoi le abandoneaza. Nu mai vreau sa fiu o fraiera si sa pic in plasa baietiilor de genul lui.
Ajung in cabana si vad ca fetele dormeau asa ca ma arunc si eu in pat si in scurt timp somnul ma cuprinde.
Ma trezesc buimaca a cand razele idioate ale soarelui se gandesc ca ar fi bine sa nu ma lase sa mai dorm. Ma intind ca o felina ce nu sunt si cand deschid ochii le vad pe fete cum isi fac bagajele si se impiedica una de alta cautandu-si lucrurile de care au nevoie. Ma uit la ele nedumerita apoi imi aduc aminte ca azi e minunata zi in care ma intorc acasa doar pentru tampenia de nunta a tatei .Sar ca arsa din pat si urlu la idioatele mele prietene pe care le uibesc dar in aceeleasi timp le si urasc pentru ca ma lasa sa dorm cand eu nu mi-am facut nici un bagaj.
—Aveati de gand sa ma treziti si pe mine? le zic eu in drum spre dulap de unde imi iau in fuga un tricou negru o pereche de pantaloni scurti albastrii si lenjetie apoi dau fuga repede in baie sa fac un dus.
—Da doar ca dormeai prea bine si am vrut sa te lasam sa mai dormi 10 minute.tipa Ana ca sa o pot auzii din baie.
Picaturile de apa calda imi relaxeaza toti muschii si pentru cateva minute uit ca o sa merg acasa si o sa o vad pe draga mea viitoare <mama> in febra pregatirilor pentru nunta si urland la toti angajatii.Am terminat destul de repede , iar dupa ce mi-am pieptanat parul si l-am prins intr-un coc dezordonat m-am apucat si eu de strans haine si tot ce mai avem. Cabana noastra arata ca dupa razboi . Zici ca nici nu stateau fete in ea. Adica ar fi trebuit sa fie curat . Insa la noi asa ceva e imposibil, avand in vedere ca peste tot erau haine si papuci.
Dupa 2 ore am reusit sa strangem si ne-am dus sa mancam. La masa noastra obujnuita erau deja cei 3 masculi , care habar nu am ce cautau pentru ca ei de obicei nu stateau a cu noi.
—Ce puneti la cale fraierilor? Le spune Alle imediat ce ajungem lana ei si ne asezm cu tavile noastre de mancare.
—Si eu care credeam ca numai sora-mea e morocanoasa de dimineata. Spune Alex uitanu-se urat la Alle
—Nu tu iubire, manechinii aia doi de langa tine.spune si il saruta scurt.
—Asa mai merge. Spune Alex si o ia in brate.Daca nu i-as vedea as zice ca e o gluma prosta, pentru ca pana acum cateva zile mai aveau putin si aruncau cu cutite unul in altul doar pentru o telecomanda tampita.
—Totusi ce cautati voi la masa noastra?spun eu incruntanu-ma din cauza mancarii , pentru ca frate bucatareasa asta ar trebuii sa fie concediata.
—Nu mai are voie omul sa stea la masa cu sora lui?spune Alex cu o fata de nevinovat.
—Nu cand te cheama Alex Jonson. Ce ai facut sau ce vrei?
—Calm...vreau doar sa fac o mica farsa si am nevoie de tine. Te bagi?ma intreaba el cu o fata de criminal in serie.
—Depinde cui.
—Barbye. Spune si se uita la Sarah care ii face cu mana si ii zambeste ironica nestind ce va urma.
—De ce nu ai zis asa de la inceput? Ma bag. Ce vrei sa fac eu mai exact? Spun acum intereaata de discutie.
—Asta e sora mea. Uite ce vrem sa facem. Ii vom inlocui parfumul cu esenta de usturoi. Tu trebuie doar sa ii iei sticla de parfum sa sa o inlocuiesti cu asta.spune si imi inmaneaza o sticluta ce pare a fi de parfum dar stiu ce contine.
—Si eu cum ar trebui sa fac asta?
—Aici nu ma bag...habar nu a m dar te descurci tu. Esti fata mare .spune Alex cu un zambet tamp pe fata.
—Ma gandesc eu la ceva. Cand vrei sa fac asta?
—Pai acum...e la masa si nu e nimeni in camera.
—Ok.spun si plec in misiunea mea.Intru in cbana ei si imediat sunt izbita de un miros de parfum mukt prea dulce pentru gustul meu. Caut sticluta ei de parfum si o gasesc in baie. O inlocuiesc si plec repede pentru ca trebuie sa se intoarca toata lumea. Ma intalnesc cu gasca mea in fata cabanei baietiilor si le arat sticluta cu parfumul ei.
—Bravo surioara! Spune Alex si bate palma cu mine.
—Doar sunt o Jonson nu?spun mandra iar acesta imi zambeste satisfacut de raspuns.A sosit si ora de plecare spre aeroport. Normal ca ne strangem o gasca mare pentru ca aparent Alex invita mai bine de jumatate de tabara + persoanele invitate de Sarah in frunte cu matusa mea care normal ca este si ea invitata. Bine ca toti stam in L.A .Plecam dupa ce a pare inlocuitorul matusii mele spre aeroport unde ne asteapta avionul tatei.
Un tipat se aude care vine din spre cabana viitoarei mele surori, si aceasta iese furioasa si se indreapta direct spre mine care nu ma mai putem abtine de la atata ras.
—Foarte amuzant Teodora, o sa ti-o platesc eu! .spune si pleaca nervoasa dupa valize pentru ca nu mai avea timp de o baie sau un dus.
Emana un miros sublim de usturoi. Toti am inceput sa radem inafara de matusa mea care ma privea dezamagita. Asta e o sa ii treaca ei.Dupa ore de plictiseala ajungem in sfarsit acasa. Se pare ca nu era nimeni doar meanajera si servitoarele. Iar pe frigider era scris un bilet de la tata.
Ajungem acasa in 2 ore . Izabelle si cu mine am mers sa alegem verighetele . Ne vedem acasa.
TataCa de obicei e mereu dupa fundul ei. Matusa mea sta cu noi in timp ce ceilalti au mers la ei acasa. Urc in camera mea urmata de Alex si Sarah care merg fiecare in camera lor. Da Sarah are o camera la nou pentru ca aparent nu mai vrea sa stea cu tatal ei de acum in colo. Din nefericire camera ei e in stanga camerei mele iar in dreapta a lui Alex. Sunt inconjurata de nebuni.
Dupa ce despachetez vreau sa ma bag in dus insa o voce pitigaita imi atrage atentia.—Da-mi parfumul inapoi. spune Sarah rosie toata.
—Poftim scumpi. Spun si ii inmanez sticluta de parfum iar aceasta pleaca si tranteste usa.Ma bag in dus si ma relaxez.
Dupa ce am terminat si m-am imbracat in ceva mai lejer am iesit ca sa imi iauun mar insa am dat in fata usii camerei melw de un Alex mult prea zambitor care scria mesaje de zor. Ii iau telefonul si incep sa alerg ca o descreerata spre scari.
—Teo, da-mi telefonul , nu e amuzant.spune el fugind dupa mine.
— Sigur , dupa ce ma prinzi.spun si a alerg in continuare coborand scarile in viteza insa nu prea mult timp pentru ca daca pui o Teodora+scari+alergat sigur nu iese bine. Asa ca am sfarsit prin a cobori scarile in fund.
Alex radea de mine iar eu de rasul lui. Nici nu am auzit cand a intrat gasca vesela care acum radea cu noi. Dupa ce ne-am oprit din ras si Alex m-a ajutat sa ma ridic nu inainte insa de ai da telefonu, o voce mult prea cunoscuta mie si de care am crezut ca o sa scap pentru 2 saptamani s-a auzit .—Papusa esti foarte impiedicata.
Ma tot rugam sa nu fie el insa cand l-am privit toate sperantele mi sau naruit.
Hei! Ma asteptam sa public capitolul mai repede dar nu am putut. Ma rog. Sper ca o v-a placut chear daca stiu ca e putin cam plictisitor dar pe parcursul , ceea ce increc eu sa scriu o sa devina mai interesant.
Va multumesc ca va omorati timpul cu ceea ce scriu si imi cer scuze pentru eventualele greseli.
CITEȘTI
Iubire din intamplare
RomanceHei!sunt Teodora dar prieteni imi spun Teo. Deci...viata mea este o chestie ciudata pe care nici eu nu o inteleg cate odata ...sunt zapacita,foarte stangace si copilaroasa...sunt genu de fata care traieste in lumea ei... Familia mea este foarte oc...