TEK ÇARE SENSİN

26 3 0
                                    

bi gün hastaneye gittim,tahliller falan yaptırdım,en son geldim doktorun yanına sonuçlar nasıl dedim. hiç ses çıkarmadı doktor beni daha fazla hasta etme sonuçlar nasıl bi an önce söyle de sende kurtul bende dedim. doktor yüzüme baktı ; keşke o kadar kolay olsa dedi,onsuz yaşadığınız günler hep beyninize tümör gibi yayılmış ve her geçen gün artıyor,bu güne kadar siz nerdeydiniz, çok geç kalmışsınız artık yaşamanız biraz daha zorlaşacak dedi. ben o an yere yıkıldım neye uğradığımı şaşırdım aklıma bi an seni tekrar görememe korkusu geldi ve hastanenin kolidorunda hüngür hüngür ağladım ve doktor tekrar bana seslendi ; hemen ağlama son bi şansın daha var dedi. bende o an heyecanlı heyecanlı nedir çaresi doktor kurtar beni bu hastalıktan dedim ; ve şunları söyleyerek devam etti; eğer sevdiğin kişide seni severse bir arada olursanız,onsuz yaşadığın günler birer birer beyin tümörlerinden silinecek ve tekrar eski sağlığına kavuşacaksın dedi. ben o an kara kara düşündüm ve doktora dedim ki ; o iş o kadar kolay değil dedim ben yıllarca boşuna mı ecel terleri döktüm sanıyorsun dedim,sırf o tekrar hayatıma girsin ikimizde mutlu olalım diye peşinden az koşmadım,her gün arkasından az takip etmedim acaba gidecek olduğu yere sağ salim ulaşacak mı diye,her gece aklımda az düşünmedim onu acaba yarın okula gelecek mi diye ya gelmezse ben o gün ne yaparım,aklım onda kalırdı acaba kötü bişey mi oldu onun için mi okula gelmedi diye az mı kavga etmedim insanlarla onun için, en sonunda doktor dayanamadı tamam pes ediyorum sen haklısın o iş tahmin ettiğimden de zormuş dedi. bende sen nerden bileceksin iki laf attım diye hemen öyle ne çektiğimi anlayamazsın,onu ben seviyorum sen değil dedim ve onun için derdi en iyi çeken bilir ve sevdiğime kısa bi not eğer benim beynimdeki tümörlerin artmasını istemiyorsan bi an önce birbirimizi bulsak çok iyi olacak,çok mutlu,huzurlu bi hayat olacak. neşe dolu,kahkaha dolu her an her yerde gülerek vakit geçireceğiz inan bana asla benimle olduğuna pişman olmayacaksın sana söz veriyorum, çünkü sen bana ALLAHIN emanetisin ve senide ona göre emanetime sadık kalarak hayalini bile kurmanın zor olduğu şekilde seni seveceğim ve sen bu dünyada sevilmeye layık en güzel kadınsın,daha doğrusu helalimsin,senden başkası artık bana haram...

yaralı kalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin