AŞK,beklentin olmadan beklemektir.
AŞK,karşılık beklemeden sevmektir.
AŞK,sevdiğini belli edemeden sevmektir.
AŞK,onu koruduğunu hissettirmeden aslında onu gizlice tehlikelere karşı korumaktır.
AŞK,onu göremesen bile gönülden sevmektir.
AŞK,o seni sevmese bile inadına sevmektir.
AŞK,sevdiğin kişi için dua etmektir,ALLAHIM onu benim helalim olarak nasip eyle diye.
AŞK,güzel bi yere gidince keşke sevdiğimde yanımda olsaydı diyebilmektir.
AŞK,özlediğin zaman sevdiğinin fotoğrafına bakıp en ince ayrıntısına kadar incelemektir.
AŞK,sevdiğinin adını duyunca kalbini yerinden çıkmasın diye elini kalbine götürmektir.
AŞK,sevdiğin kızdan başkasına bakmayıp,diğer kızların cenaze namazını kılmaktır.
AŞK,bir gün o da buradan geçer diye onun geçme ihtimalinin olduğu yerlerde beklemektir.
AŞK,adam gibi sevenlere yakışan bir kelimedir.
AŞK,onu unutmaya çalışıp ama onu unutamamaktır.
AŞK,kalbin sıkışınca acaba sevdiğime bişey mi oldu diyebilmektir.
AŞK,yolda giderken insanları sevdiğin kıza benzetip ama onun olmamasıdır.
AŞK,her gün uyanırken onu düşünerek uyanmaktır.
AŞK,gizlice sevdiğin kız için hıçkıra hıçkıra ağlamaktır.
AŞK,onu sevdiğini tüm dünyaya duyurmaktır.
AŞK,seni severek doğmadım ama seni severek öleceğim diyebilmektir.
AŞK,bu kalp yerinden çıkar ama sen bu kalpten çıkamazsın diyebilmektir.
AŞK,nasrettin hocanın ya tutarsa dediği gibi ya bi gün o da severse diye kalbine maya çalmaktır.
AŞK,her zaman,her yerde onu düşünmeden duramamaktır.
AŞK,hayallere dalıp,onsuz hayal kuramamaktır.
AŞK,kadınların ALLAHIN emaneti olduğunu bilerek ona göre davranmaktır.
AŞK,o sana helal olmadan elini bile tutamamaktır.
AŞK,onun o tatlı gülüşüne aşık olmaktır.
AŞK,onun her zaman mutlu olmasını istemektir.