Dragoste nebuna

39 6 0
                                    

Am întâlnit prima dragoste in studenție. O dragoste nebuna si arzătoare care m-a topit. Doi ani de vis, alaturi de Victor. Coleg de facultate, de grupa, de banca, de apartament, coleg de viață.

Am fost împreună la bine si la rău, la nebunii la tristețe. Cele mai mari prostii si cele mai frumoase amintiri sunt cu el. Se spune ca prima dragoste nu se uita niciodată, nu se uita, daca știi sa o faci de neuitat.

Simțeam ca am lumea la picioare, eram doar noi doi, doi aștri pe întreg cerul. Nimeni si nimic nu conta, făceam doar ce ne doream. Petreceri, droguri, sex, cursuri de toate. Eram de neoprit. Știam ca am totul, ca lumea este doar a mea si ca sunt in mijlocul universului. Era cel mai bun pentru mine si eu cea mai buna pentru el.

Ne iubeam nebunește si nu ezitam sa arătăm tuturor iubirea noastră. Cât de mândri eram, ce frumoși si cat de plini de viață. Parca trăiam un vis din care nu as fi vrut sa ma trezesc nicicând.

L-am văzut prima data, la deschiderea anului universitar. Sunt foarte selectiva si al dracului de pretențioasă când vine vorba de băieți. Dar el, mi-a cam pus capac, din primele cinci minute si asta fara sa scoată nici macar o silaba. Pur si simplu m-a atras privirea lui, postura, ținuta, totul. Avea acel ceva, nu stiu ce, dar cu siguranță ma copleșit din prima clipa.

Îmi place sa fiu directa si daca am ceva de spus, nu ezit prea mult, dar cu el, parca ceva ma reținea, parca nu eram eu. Nu am putut nici sa il salut, cu atat mai mult sa il mai întreb si cine este, cd face, chestiuni destul de simple in mod normal.

Așa ca, am recurs la o metoda mai ușoară, desi nu sunt un fan al comunicării pe internet, de aceasta data a fost utila. Rețelele de socializare, rețetă perfectă in caz de blocaj emoțional. Am inventat rapid un pretext si am început sa vorbim.

Nici nu ii spusesem bine Salut ca deja simțeam ca îmi tremura genunchii, Doamne dar ce e cu mine, mi-am spus temător in gând. Vaaai mi-a si răspuns, deja! Vai, ce fac acum, îmi șopteam singura in gând.

Am stabilit sa ne vedem la o cafea. Ciudat, eram o fata foarte conservatoare scum doua luni in urma si acum ma întâlnesc cu un tip pe care l-am văzut doua ore la facultate.nici nu mai contează detaliile asta.

M-am pregătit cam vreo doua-trei ore așa, mi-am luat inima in dinți, care oricum era cat un purice si ma chinuiam destul de tare si sa leșin m-am urcat dintr-un taxi si ne-am întâlnit.

MelancolieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum