Aventua abia acum incepe

23 5 0
                                    

Adevărata aventura abia acum incepe. Eu si Victor eram de despărțit, la facultate, la cafea, in cluburi oriunde, eram eu el si restul lumii.

Când am plecat la facultate, prin septembrie, eram o fetiță rasfatata si sincera sa fiu si destul de dolofanica. Aveam așa cam vreo 20 de kile in pus fata de o greutate normala. Nu cred ca aveam o problema prea mare cu asta, ma simțeam destul de bine în pielea mea. Pe lângă asta, eram si destul de drăguță. Aveam un par lung si foarte cret, negru ca tăciunele, niste trăsături finite, ochi căprui, mari si curioși.

Nu îmi propusesem neapărat sa slăbesc sau sa fac vreo schimbare la fizicul meu. Dar probabil schimbarea uriașă de care am avut parte când am plecat din micul meu oraș natal și-a pus amprenta destul de pregnant asupra mea. Atât in ceea ce privește fizicul meu dar si psihicul.

După nici 2 luni de facultate ajunsesem la o greutate optima, slăbisem vreo 15 kile deja, ma uitam in oglinda si nu prea îmi venea sa cred. Si parca deja începeam să am si alt mod de gândire, parca nu mai eram acea fetiță răsfățata de mama si de bunica. Da, eram in curs de a deveni o adolescenta răzvrătita si sigură pe ea.

Nu pot sa îți spun de ce sau cum a făcut de am slăbit, poate te așteptai sa afli, dar nu am făcut nimic. Nu am ținut cura, nu am făcut sala, pur si simplu schimbarea a fost prea mare pentru mine si așa mi s-a manifestat corpul.

Evident, am fost tare fericita sa vad ca sunt admirata si întrebată cum am reușit. Incepuresa sa apăra o grămadă de pretendenți, dar eu il aveam pe Victor si îmi era deajuns. Eram atât de fericita.

MelancolieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum