keyifli okumalar:))
Benim,aşk hikayem şöyle başladı; ilk görüşte aşk varya hani,işte o gerçekmiş.Kuzenimin sıla diye bir arkadaşları var ve ben onu ilk gördüğümde aşık olmuştum.o ,artık benim için bir hayat yaşam kaynağıydı...
Ve 1 yıl sonra kendisine dürüstçe sordum,aynen şöyle:Bak sıla belki seni üzecek veya sevindirecek bir şey söyliyicem ama lütfen benimle yinede arkadaş kalmanı isterim.Benim sana krşı çok büyük duygularım var,yani ben-ben seni seviyorum,sana aşığım; dedim.Ve bir de ne duyayım o da bana şöyle bir tepki verdi:Emrah,bak benim de sana karşı bir hissim var dı ama o geçen seneydi;dedi.
Bende şöyle bir cevap verdim:Ee o zaman ne duruyoruz sevgili olabiliriz.Bak sen beni anlamıyorsun,ben sana deliler gibi aşığım senin için gerekirse ölürüm.Dedim,hafif bir iki damlayan göz yaşımla..
Ama gerçekten ben ona aşırı şekilde kapılmıştım.Onun için 2 defter rahat ona karşı duygularımı ve şiirler yazmıştım.Sonra,ona benim son sözüm o olmuştu,ama asla peşini bırakmayacağımı da biliyordu.Ama kendi kafasına göre tepki veriyordu.1 gün sonra, hepsini kuzenime anlattım ve kuzenim de sılaya gidip konuşmaya karar vermişti.Konuşmalarının hepsini camdan sessizce duydum.Kuzenim Seymen bunu halletiş gibiydi sanki.
Bir kaç hafta sonra gene gittik bu sefer ikimiz Seymen'le.Ona şöyle söyledim:Sıla,bak sana son kez soruyorum benimle bir kaç günlüğüne sevgiliymişiz gibi davran ve sana kötü ve istemediğini şeykler yaparsam beni terketti veya arkadaş olarak devam edelim hayata;dedim..
Arkadaşlar hepinize berhaba ben daha bu işte acemiyim ama elimden geleni yapıcam ve yapıyorum umarım beğenmiş sinirdir bölümleri takip etmeyi unutmayın.. :)))