Bügün evde çıktım ve okula gittim tam seçmeli drama'ya girdim bir 10-15 dakika geçti. Sonra öğrenen geldi ve geldiği gibi bizim sınıftan Pelda bana,"Günay hoca seni çağırıyor, aşağıda seni bekliyor" dedi. Ben de bir an beninpsikolog olan hoca çağrıyo sandım. Ve aşağıya indiğinde bir baktım ki... BABAM!!! Babam,dedem,babaannem,halam... Koşa kodşa gittim yanlarına ve babamın üstüne atladım, ağlamaya başladım,o'na sarıldım, kokusunu içime çektim... Muhteşem!...
Sonunda tam ümitsizliğe yapılırken, babamı bir daha hiç göreiycem diye çok korkuyordum. Ama allah bizi kavuşturdu. Ve sağolsun okul müdürü ve Günay hoca sabahçıların beden eğtimi hocası onlara minnetarım. Onların sayesinde babama kısmen kavuşmuş kadar oldum. Sonra kantinin arkasına geçip sandalyelere oturup konuştuk,derteştik, öpüşüp koklaştık... Fotoğraf çekildik, ve sıra geldi ikinci derse girmeye ve o güzel kokulu babamla vedalaşmaya. Zor oldu, onu belki de son kez görüşüm olacaktı...
Ne kadar zor olursa olsun mecbur vedalaştık. Elveda babamm... Sonra derse girdiğimde başladım sevinçten ağlamaya hoca'nın, öğrencilerin,... Herkesin gözü bendeydi. Çoğu arkadaşlarım bana herşeyi sordu 'ne oldu?' diye. Bende hepsine cevaplarını verdim. Sonra okulu ilaçladıklarını annem duyd ve marketten geliyormuş ellerinde torbalar vardı. Annem bana sordu, "oğlum salgın varmış duydum marketten geliyordum bende bir uğrayım bakayım,dedim. Nasılsın, kaşınıyor musun?" dedi bende, "yok anne kaşınmıyorum, ama yalnız anne... Bugün okula babalar geldi ve beni gördüler." dedim. Annem " ne zaman geldi? Aman neyse evde konuşuruz hadi kendine iyi bak." dedi. Ve bende akşam evegeldiğimde herş eti anlattım. Ve sonra bir de dedeme acpçıklaması vardı... Ama korktuğum başıma gelmedi!! Dedem tam tersine sadece babama sinirlendi biraz.
Sonra akşam kahve içtik ve gece öyle geçti.Arkadaşlar bu bölüm sadece babam üzerinde oldu, ben de bir an farkına vardım. Sizlere uzun bir bölüm sunmak istedim. Umarım beğenmişsinizdir, takipte kalın... :))