De Squad komt pas in hfst 5 er in voor!
"Melissa je gaat gewoon! NEE nooit!" Melissa rent de trap op en haar slaapkamer in.
Ze gooit de deur extra hard dicht en valt op bed. Waarom mag ze niet zelf bepalen wanneer ze gaat trouwen. En met wie ze gaat trouwen. Ze begint te huilen. De tranen lopen over haar wangen. Klop, klop. "GA WEG! "De deur ging zachtjes open. "Oma?
Ja lieverd?" Ik kijk verward naar mijn oma. "Jij was toch in Hollywood. Ja daar was ik tot dat ik het nieuws kreeg dat mijn kleine meisje gaat trouwen." De tranen lopen weer over mijn wangen. Oma pakt me vast en knuffelt me. Zo bleven we wel 10 min zitten.
Tot dat Mama binnen kwam. Oma liet me los. Ik ging weer op mijn bed zitten.
Moeder vertelde me alles over het huwelijk en wat er geregeld moest worden, ze stelde vragen wat ik wou en ik antwoordde eerlijk. "Waar wil je trouwen lieverd?" Ik keek mama vragend aan."zeg maar waar je wilt" ik dacht na."Hollywood!" Mama schreef alles op en liep daarna de kamer uit. " goede keus!" Ik lachte.Later die middag
"Hier heb je dat leuke jurkje!" Ik pakte het aan. Oma hielp me met het inpakken van de spullen. Toen alles was ingepakt, liep ik naar beneden. " hier is de koffer!" Papa stopte alles in de auto. "We kunnen gaan!" Iedereen stapte in de auto (pap, mam, oma en ik).
We reden naar Schiphol. Aangekomen bij Schiphol checkte we in en leverde we onze koffers in. Mama nam me mee naar de Starbucks. Ik koos gewoon ice koffie .
Mm lekker! Mama zegt nu al bij alles laatste keer .... Voordat je getrouwd bent.
Arghh, zo irritant! Om 17.00 mochten we eindelijk het vliegtuig in. Ik ging zitten en zette mijn koptelefoon op en keek een film. We vlogen maar Hollywood. We kwamen om 13.00 aan. (Amerika, tijdsverschil). Het was zonnig weer. Nadat we uitgecheckt waren liepen we naar de taxi's. "Oh ja, lieverd je mag deze dagen bij Oma logeren. Wij verblijven in het hotel er tegenover." Oma woonde in een flatje. Gewoon Een klein appartement met een woonkamer, keuken, slaapkamer, badkamer en logeerkamer.
Allemaal niet te groot. We stapte in een taxi en reden maar het appartement.
Oma liet me gelijk mijn kamer zien. Er stond een tweepersoons bed in, een kast en een kaptafel. En er was nog een deur naar de badkamer.ik pakte mijn spullen uit en plofte op bed neer. Mijn ogen vielen dicht."Schone slaapster, wakker worden!" Ik opende mijn ogen. Oma keek me blij aan.
" eindelijk, we gaan eten kom je. Gaan we lunchen? Nee daar ben je doorheen geslapen." Ik keek op de klok. 18.30. Ik liep mee naar de keuken en ging aan tafel zitten.
Oma had boerenkoolstampot gemaakt. Lekker! Ik At alles gulzig op. Na het eten ging ik snel naar bed want ik was al moe. Ik kleedde me om in me pyjama en poetste me tanden
Ik plofte in bed en viel al snel in slaap.Hey lezers,
Dit is mijn nieuwe boek.
Wil jij nou ook in dit verhaal komen. Zet dan in de commends je naam, uiterlijk en leeftijd. En misschien kom je wel in mijn verhaal!Xxx Anne
JE LEEST
Dat bepaal ik zelf wel. Ft. Squad. {voltooid}
FanfictionWat je nu denkt over dit boek gaat snel veranderen. Melissa is 16 en haar ouders dwingen haar tot alles. Nu ook weer. Ze moet gaat trouwen met een jongen die Ze niet eens kent. Daarvoor reist ze naar Hollywood. Maar daar wordt alles anders.... Haar...