Pov Melissa
Ik wordt wakker en kijk rond. Ik lig op een koude vloer in een witte kamer. Er is een deur. In een hoek ligt een knop en een briefje. Zeker weer een opdracht.
Ik pak het briefje een lees het:Melissa,
Nu ook voor jou weer een opdrachtje
Gewoon een simpele vraag. Leven of dood.
Wil je leven klik op de knop.-A
Tuurlijk wil ik blijven leven. Maar daar zit vast weer een prijs aan vast.
Ik drukte op de knop. Ik hoorde een klik. Ik opende de deur. In de hoop dat ik vrij was. Maarja ik kwam weer in een nieuwe kamer. Een ronde kamer met een houten vloer en blauwe muren. Er was verder geen deur. Alleen de deur waar ik vandaan kwam. In het midden stond een tafeltje met daar een briefje op. Ik las het briefje:Je hebt voor leven gekozen?
Dan zal je een prijs moeten betalen
en dat zal niet gemakkelijk zijn.-A
De vloer trilde. Het was een lift. Het plafond ging open.
Zo ging ik met de lift naar boven.......Pov Cecile
ik werd wakker van een fel licht. Ik keek de kamer rond. Het gordijn stond open. Op de stoel zat Bella. "Goeiemorgen." Is het normaal dat mensen op een stoel in je kamer zitten als je wakker wordt? Ik knikte alleen maar. Ik kleedde me aan en pakte mijn spullen. Ik liep met Bella naar het ontbijt. Aan tafel zaten Link, Milou, Bella, Ik en nog 3 mensen die ik niet kende. Wel allemaal jongens. Ze droegen ook dezelfde kleding als link. Een zwart pak. Ik pakte een boterham en kwakte er kaas op. (kaas is bae)
Ik keek link aan en knikte naar de 3 andere jongens. Hij glimlachte. Ik stopte het broodje in mijn mond en at het op. " oh ja, Cecile dit zijn Joost, Harm en Jeremy. Zij zijn mijn beste vrienden. Samen zijn wij de Squad." Ik knikte als teken dat ik het begreep."en je bent vast benieuwd wat je proefmissie is. Ja heel graag!
Oké, je gaat een vermist meisje proberen op te sporen. Hier zijn al haar gegevens."
Link gaf me een dossier met een foto van een meisje erop. Ze was erg jong en knap.
Ik keek het dossier een beetje rond."wanneer kan ik beginnen? Vanavond als je wilt.
Oké, is dat goed Bella? Ja, prima." Ik ruimde mijn bord op en liep naar mijn kamer. Ik pakte alle benodigde spullen in een rugzak. Ik slot de deur van de kamer en klopte aan bij de kamer van Bella. Ze deed open."ben je al klaar? Ja, we kunnen gaan." We liepen samen naar de garage waar alle auto's stonden. We kozen de zwarte jeep. Ik stapte in. Ik reed niet want ik ben pas 15. Dan mag ik ook nog niet rijden. Maar Bella is 17 en in Amerika mag je wel rijden. We reden naar de plek van bestemming. Namelijk een leuk restaurantje. We moesten natuurlijk eerst even wat eten. We gingen aan een tafel zitten en bestelde wat. Ik kletste wat met Bella, zo leerde ik haar ook wat beter kennen.
Ik kijk opzij. Er komt iemand met een capuchon aanlopen. Ze loopt naar onze tafel.
"Wat doe jij hier nou............Wohoo cliffhanger!
Wie zou die persoon zijn met de capuchon?
Dat mogen jullie bepalen! Zet het in de commends!Later! Xxx Anne
JE LEEST
Dat bepaal ik zelf wel. Ft. Squad. {voltooid}
FanfictionWat je nu denkt over dit boek gaat snel veranderen. Melissa is 16 en haar ouders dwingen haar tot alles. Nu ook weer. Ze moet gaat trouwen met een jongen die Ze niet eens kent. Daarvoor reist ze naar Hollywood. Maar daar wordt alles anders.... Haar...