Pov Melissa
Ik open me ogen. Waar ben ik? Ik kijk de kamer rond. Het was een kamer met tapijt een bed een bureau en een spiegel en kast. Gewoon een normale slaapkamer. Maar het is niet mijn slaapkamer. En een deur! Snel rende ik op de deur af. Op slot. Jammer!
Ik ging op de grond zitten en dacht na. Hoe kom ik hier ooit uit? Ik liep naar de spiegel.
Er hing een tekeningetje aan een touwtje. Ik pakte het eraf. Leuk tekeningetje! Ik keek op de achterkant. Er stond een tekst op:Beste Melissa,
Hoe gaat het met je? Beetje misselijk?
Maar in iedergeval wil je hier vast wel uit.
Daarvoor moet je een opdracht uitvoeren.
Het gaat als volgt. Vind de knop en de deur zal open gaan
Veel succes!-A
Ik voelde me ook echt misselijk. Ik greep naar mijn arm. Er is op mijn hand getekend?
Toen ik wat beter keek zag ik dat het een chip was. O, nee nu weten ze alles van me.
Ik werd bang en sloot mijn ogen. kreeg ik Eenvisioen. Ik zat in een kamer. Dezelfde kamer als waar ik opgesloten zat. Ik liep naar de kast een deed hem open.
Ik deed mijn ogen weer open. En liep maar de kast. Zou dat het zijn? Ik opende de kast en zag de knop. Er lag weer een briefje naast. Vrijheid of vrienden? Moest ik nu een keuze maken. Er waren twee knoppen: vrijheid en vrienden. Ik drukte op vrijheid.
En ik hoorde een klik. De deur ging open. Ik liep erheen. Achter de deur was een lange gang. In net midden van de gang lag Cecile. Ik rende naar haar toe. Er lag overal bloed.
"Please, ga niet dood!" Ik huilde harder en harder. ik werd beet gepakt. Ik schopte en sloeg maar niks hielp. De man pakte een spuitje en spoot het in mijn arm. Ik gilde.
Alles werd zwart.Pov Cecile
Ik hoorde en knal. Eem steek van pijn. En toen zag ik een wit ligt. En een hand. Ik pakte de hand. De persoon trok me mee naar een raam. Ik zag Melissa, huilend ze zegt ook iets maar ik hoor het niet. Ik krijg tranen in mijn ogen. Ik keek naar de persoon die me naar dit raam had getrokken. Het was Een knappe jonge vrouw. "Ben ik dood?
Nee, je staat tussen Een keuze. Of je verder wilt leven of dat je met mij mee gaat naar de dood oftewel het paradijs. En wie bent u? Ik ben je moeder." Mijn moeder? Die was al 10 jaar dood! Dit is een lastige keuze. "Ik ga voor het leven! Oké dan zal ik je even helpen. "Ze bracht me naar een poort. Ik vraag me nog steeds af waarom ik niet gwn dood ben gegaan? Maarja. "Oja, aks je terug komt als leven zal je een gave hebben.
Wat voor een gave ligt eraan. Licht waaraan? " maar ze duwde me door de poort.
Ik voelde Een tintelend gevoel in mijn maag. Alles werd zwart.Hey guys.
I'm back bitches. Mara welke gave zal ze krijgen?
Dat mogen jullie bepalen. Laat het achter in de commends.
En in de titel staat dat de Squad er ook in zit. Die zullen er het volgende hfst komen. Wil je ook in dit verhaal? Zet dat dan in de commends met je naamLater! Xxx Anne
JE LEEST
Dat bepaal ik zelf wel. Ft. Squad. {voltooid}
FanfictionWat je nu denkt over dit boek gaat snel veranderen. Melissa is 16 en haar ouders dwingen haar tot alles. Nu ook weer. Ze moet gaat trouwen met een jongen die Ze niet eens kent. Daarvoor reist ze naar Hollywood. Maar daar wordt alles anders.... Haar...