Dit hoofdstuk moest ik vandaag al online zetten van ChiChipika
Pov Melissa
Er stond een vrouw achter de poort. We liepen naar haar toe. Haar gezicht zag eruit alsof ze net had gehuild. Killua liep op haar af en begroette haar alsof het Een oude vriend was. " wie is zij?" Killua draaide zich om. " dit is Dunya." Ik knikte. " ze gaat met ons mee verder op reis om hier uit te komen." Ik stak droog mijn duim op. Iedereen moest lachen. Dunya wenkte ons en wij volgden haar. Ze bracht ons naar een boom.
Ze klopte 3x op de boom. Er verscheen een doorgang. Achter de doorgang was een lange wenteltrap. We liepen een voor een naar boven. Boven was een soort van penthouse.
"Is dit allemaal van jou?" Dunya knikte. " kies maar een van de slaapkamers uit Killua! Oh ja, en Melissa vindt je het erg als je bij mij moet slapen? Nee hoor!" Killua nam zijn spullen mee naar een kamer. Dunya trok me mee naar een andere kamer. Er stonden twee bedden in en een kast met spiegel. Over een muur was een boom geschilderd. Daar hingen allemaal foto's en tekeningen aan. " jij mag hier slapen." Dunya wees een bed aan. Ik pakte mijn spullen uit. Dunya was naar de keuken gegaan om eten te maken.
Ik keek naar de foto's bij de boom. Het waren vooral foto's met een persoon. Ik dacht dat ik hem ergens van kende maar ik kwam niet op waarvan. Verder waren er veel tekeningen van landschappen. Ze zagen eruit alsof ze niet echt bestonden. Ik pakte er eentje. Je zag een waterval met een meertje en heel veel mooie bloemen. Het zag er gewoon magisch uit." Vindt je mooi?" Ik keek op. Dunya stond in de deuropening. Ik knikte ja. " ik kan je de plek laten zien, als je dat wil?" Ik keek haar verbaasd aan en knikte. " ik laat je het morgen wel zien. Kom we gaan eten." Ze trok me mee naar de keuken. Daar was een kleine tafel. Ik ging zitten. Dunya had pasta gekookt. Ik at het gulzig op. Het was een gezellige sfeer...Pov Chichi
Ik zat in de ambulance op weg naar het ziekenhuis. Cecile lag daar op een brancard met nogal veel bloed. Er waren 2 dokters bezig met van alles. Ze kreeg een zuurstofkap op.
Ik kreeg tranen in mijn ogen. Er kwam een dokter naast me zitten. " gaat het?" Ik knikte
De ambulance stopte. " we zijn er kom je mee?" De dokter keek me vragend aan. Ik volgde hem naar buiten. Ze haalden de brancard met Cecile eruit. " ga maar op het bed zitten." Ik ging braaf zitten. Ze reden Cecile en ik naar de kamer. Ik pakte Cecile haar hand vast en legde het op de wond. Het zou helen dat wist ik. Ik wachtte tot het zou werken. Cecile deed langzaam haar ogen open. Ze keek me slaperig aan. " ik haal even een dokter." Ze knikte en ging weer liggen. Ik liep naar de gang en zag de dokter van de ambulance. Ik rende naar hem toe." Meneer, Cecile is wakker. Oké ik kom er zo aan." Ik rende terug naar de kamer van Cecile. Ik opende de kamer. Oh nee verkeerde kamer. Ik stond in een kamer waar een operatie bezig was. Snel sloot ik de deur weer en liep nu naar de goede kamer. Ik opende de deur." De dokter komt er..." Het bed was leeg. En het raam stond open..Hey everybody!
Cecile is ontsnapt haha! Badgirl!
En ik heb al bijna 350 reads. Op naar de 500!
En Dunya_YoutubeFan zit erin
Later!Xxx Anne
JE LEEST
Dat bepaal ik zelf wel. Ft. Squad. {voltooid}
FanfictionWat je nu denkt over dit boek gaat snel veranderen. Melissa is 16 en haar ouders dwingen haar tot alles. Nu ook weer. Ze moet gaat trouwen met een jongen die Ze niet eens kent. Daarvoor reist ze naar Hollywood. Maar daar wordt alles anders.... Haar...