Vége

109 4 2
                                    

Kedves olvasóim!
Az előző részeknél már említettem, hogy nem igazán van ihletem ide, de eddig úgy gondoltam, tudom folytatni. De ez már csak egyre rosszabb, sablonosabb és unalmasabb lesz. A srácokat sem érzem már elég közel magamhoz egy fanfictionhöz. Félreértés ne essék, még mindig hallgatom őket (sőt, koncertre is megyek), de ezt a történetet alig tizenévesen kezdtem el, és akkor még jó ötlet is volt, nem bántam meg. Ezért nem is törtöm, csak abbahagyom. De ami akkor még jó ötlet volt, most már úgy érzem kezdem kinőni a fanfic világát, és szeretnék fejlődni. Új karaktereket létrehozni. Mivel nagyjából mindent elhasználtak, ezért nehéz nem sablon storyt írni, így ha már nem túl eredeti, legalább izgalmasat szeretnék írni. 

Nem tudom ki olvasta az ezzel párhuzamosan futó blogomat, a Hopeless-t, de most, hogy annak vége, ezzel meg nem boldogulok, létrehoztam egy újabbat és bepróbálkozok azzal. Egyelőre egy rész van előre megírva, lehet, az is ugyanerre a sorsra jut, de egy próbát megér. 

Van hasonlóság a két történet között, így aki esetleg még olvasott a hónapos kihagyások és gyatra részek után is, annak ajánlom, hogy adjon egy esélyt a Cortez Academynek is. (Szar vagyok névadásba, akinek van bármi jobb iskolanév ötlete, azt szívesen fogadom:) )

Ennyit szerettem volna. 

Jah, és még mielőtt végleg elbúcsúzok, szeretném megköszönni a kommenteket, szavazásokat, olvasásokat és a 100 alatti helyezést, fanfiction kategóriába. :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dear DiaryWhere stories live. Discover now