Sabahleyin erkenden kalktım. Yepyeni bir gün beni bekliyordu. Annem erkenden sabah kavlaltısını hazırlamış beni bekliyordu.Ben gelince hep beraber kahvaltı ettik. Kahvaltı ettikten sonra üstümü giyindim. Arkadaşlarımla oynamaya karar verdim. Teker teker arkadaşlarımı çağırdım. Oyuna başlamadan önce onlara babamın bana anlattığı olayı anlatmak istedim. Çocuklar diye girdim lafa. Evet dediler.
-Babam bana dün bir şey anlattı.
-Ne söylesene meraktan çatlıyacağız dedi içlerinden biri.
Dün beni uyku tutmadı. Benimde canım sıkıldı. TV'yi açtım. kanalları gezmeye başladım. Ancak kanallarda güzel bir şey yoktu. biraz daha gezince korku tv'de korku filmi vardı. Ben de korku filmlerini çok severdim. korku filmi izlemeye başladım. Çok korktum ve TV'yi kapattım. korkudan altıma yapmak üzereydim. kendimi daha çok tutamayıp ağlamaya başladım. annem ve babam yanıma geldiler . Sonra TV'yi açtım ve annem ile babama sordum.
-bu ne?
-Bu bir slendıman yavrum. Sonra babama sarıldım.
-Ağlama evladım geçti
-sana efsanesini anlatayım mı diye sordu. Bende evet evet lütfen dedim.Efsanesi şöyleydi;
1893 yılında bir cin adamın içine girmiş. Ona saçma şey yaptırmış. Bunun boyu çok uzunmuş ve üstünde bir takım elbisesi varmış. Eline kim geçerse geçsin onu öldürürmüş. Bir gün slendıman bir kızı öldürmüş . onu da kendine benzetip karısı yapmış kızı kendine. bundan sonra onun adı slendirina olmuş. Bu kadar hepsi. Efsanesi böyle.
-Üüüüüfffffff boşver bunları da biz oyunumuza dönelim.
-Çenemiz değil de elimiz kolumuz çalışsın dedi.