Pov Tessa:
Ik voelde me duizelig, ik probeerde mn ogen te openen, maar mijn hoofd deed te pijn. Na 5 minuten was mijn pijn een beetje weg en ik opende mn ogen. Ik zag bijna niks, zo donker was het. Ik zat blijkbaar in een donkere kamer, en het stonk naar een rare geur. Ik probeerde me te herinneren wat er hiervoor was gebeurt. Maar ik kon niks herinneren. Ik kon me ook niet bewegen, mijn handen en benen zaten vast aan een stoel. Ik wou huilen, maar ik moest gewoon weten hoe ik hier terecht was gekomen. Door alle gedachtes viel ik in slaap.Ik voelde ijskoud water over me heen. Ik schreeuwde van de schrik. Ik deed mijn ogen open. De kamer was weer met licht. Gelijk keek ik om me heen. Ik zag zwarte muren die vies waren en er hingen allemaal spullen aan de muur. Slachtspullen etc. Ik keek naast me en ik zag een man met zwarte kleren. Zijn gezicht kon je niet zien door een masker. 'Ik zei toch dat ik wraak zou nemen': Zei hij.
Plots herinnerde ik me wie het was en wat er net was gebeurt.
'Je had de politie niet moeten bellen, maarja natuurlijk was je weer eigewijs dus je krijgt je verdiende loon': Zei hij boos.
Ik vroeg gelijk waar Marin was. Maar hij gaf er geen antwoord op. Hij maakte me los en nam me mee naar een andere kamer. Hij zette me daar neer en maakte me weer vast aan een stoel. 'Wat ga je met me doen?': Vroeg ik angstig. 'Hou je mond en blijf hier stil zitten': Zei hij.
Ik deed maar wat hij zei, en hij verliet de kamer. Gelukkig liet hij het licht aanstaan. Ik keek natuurlijk weer om me heen. Deze kamer stonk erger dan de kamer hiervoor. Ik probeerde met de stoel te draaien naar achter om te zien wat daar was wat er zo stonk. Na gewiebel en gedraai was ik eindelijk omgedraaid. Ik zag allemaal lijken. Ik kotste gelijk. Wat een stank! Wat nou als ik hier ook terecht kom? Plotseling zag ik een bekend gezicht. Het was Evelien! Ik begon te huilen en te schreeuwen. Opeens kwam hij de kamer binnen met een grote scherpe tang, hij zei:' Ik zei toch dat je je mond moest houden niet mocht bewegen! Je krijgt je verdiende loon!' En hij kwam dichterbij met zijn tang..Vote?
Comment?
Follow?
JE LEEST
horror night
Horror4 vriendinnen gaan logeren bij Lisa. Ze denken dat het leuk wordt maar na een tijdje wordt het een HEL! Later blijven er maar 2 mensen over van die 4. En dat zijn; Tessa en Evelien. Ze worden achtervolgd door de moordenaar ( lees het verhaal en je...