gaat het iris lukken?

1.1K 31 2
                                    

Ze probeerde hem met de mes te slaan, het mislukte! Hij pakte haar arm vast waardoor ze haar arm niet kon bewegen. Ze probeerde hem te schoppen maar het mislukte. Hij pakte de mes uit haar handen en hij gooide die naar achteren. Hij tilde haar op en ze begon te tegenstribbelen. Hij zetten haar neer op een stoel en begon haar vast te binden. Ze schreeuwde en hij gaf haar een klap op haar mond. Ze was gelijk stil. Hij pakte een schaar en knipte haar mooie blonde lange haren eraf! 'Neee stop alsjeblieft!!': Schreeuwde ze. Maar niks hielp. Hij liep even weg en kwam terug met de mes en sneed haar keel open. Ze schreeuwde het uit van de pijn en lidt haar daar doodbloeden. Hij liet haar daar achter met de andere 2 lijken en liep naar de kamer waar de andere meisjes horen te zijn. Toen hij de deur opengooide was de kamer leeg. Waar zijn ze nou? Plots hoorde hij geluiden en gehuil van beneden. Hij spiekte even naar beneden. Het enige wat hij zag waren politiemannen met wapen. Hij struikelde bijna achterover waardoor hij geluid maakte. Iedereen keek naar boven. "Ahaaa " klonk er. De politiemannen schoten maar raakte niet. Hij rende naar de kamer en sprong uit het raam. De politiemannen konden hem niet vinden. Hij had zichzelf beloofd de meisjes te vermoorden met alle pijn. Zal hij terug komen en zijn belofte nagaan??

horror nightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu