Martin

850 19 8
                                    

Tessa. Tessa. " Ja ja ja ik heb je horen praten in je droom. Dus ik weet wat je hebt gedroomd Evelien. " Zei Tessa.

De volgende dag op straat ,liep Tessa perongeluk tegen een jongen aan. Rond de 20 .

Tessa; OOHW het spijt me

Martin: Geeft niet, haha maar wat is de naam van deze mooie dame. Mijne is trouwens Martin.

Tessa; Mijn naam is Tessa.

Martin: Mooie naam beauty. Laten we vanavond afspreken bij de disco. Om 8 uur.  Hier, mijn nummer. 06********.

Tessa: Is goed. Tot vanavond. 

Martin;  Tot vanavond babe.

Die woorden van hem maken me zo ..Zo.. Zenuwachtig.  Zijn stem. Zijn velblauwe ogen. Zijn sixpack, die zag je door zijn strakke T-shirt. Zo knap, ik verdrink in zijn blauwe ogen. Nou laat ik maar opschieten,  ik heb nog veel te doen. Ik ren de AH in voor wat boodschappen.  Ik moet beginnen met gezondere eten te kopen. Ik ben flink aangekomen. Hoe kan hij me dan eigenlijk leuk vinden?  Ik denk er niet meer over na, en pak een boodschappenwagentje.  Ik pak een zakje bananen, aardbeien,  bessen, frambozen en wat kersen. Dat zal wel genoeg zijn voor de fruitmandje. Ik loop door naar de broodgedeelte. Ik pak 2 zakjes brood, 1bruine en 1 witte. Voorderest pak ik nog wat sensation chips voor Evelien.  Die mag wel wat aankomen. Ik pak kaas en andere soorten broodbeleg, arizona drank en frisdrankjes. Ik loop naar de vriezergedeelte. Ik pak wat kroketten, en tot slot nog een magazine.  Ik reken het af bij de kassa en loop door naar de auto om de spullen erin te leggen zodat ik zorgeloos kan door winkelen.  Ik ben bij veel winkels langsgeweest, in 1 winkel heb ik wat schoenen gekocht voorderest is er niks anders wat echt leuk is. Ohh shit ! Het is al 6 uur. ik moet opschieten. Ik ren naar de auto.

Als k thuis ben is Evelien er nog niet.  Ik ren naar boven en kleed me om. Ik trek een witte jurk aan met zwarte doodshoofdjes tot net onder mijn kont. Nog wat zwarte pumps en dan ben ik klaar met het kleding gedeelte.  Oh shit. Mijn benen nog scheren. Ik haal alle zichtbare plekjes weg met de epileder en mijn been is weer mooi glad. Mijn make-up is gewoon simpel,  Bb cream blush mascara en vel rode lippenstift. Als k beneden ben laat ik een briefje achter met erop; Heeey Evelien ben even weg naar de discotheek met de knapste jongen ooit. xxx Tessa ps; ga maar alvast slapen want kom best laat trg. Pps; de boodschappen zijn gedaan xx Tessa ( nogmaals ). Ik plak het briefje op de koelkast en stap mijn auto in. Op naar de discotheek!

Als ik er ben, is het best wel druk.  Ik stap de auto uit. Veel jongens fluiten naar me, maar natuurlijk negeer ik het , want voor vanavonf heb ik martin. Als ik binnen ben zie ik hoertjes. Ze zoenen en gaan even laten naar een ander. Dat is nog niet alles, ze laten zich aanraken op bepaalde plekken. Ik word er maar misselijk van. Opeens zie ik een hoop mensen wegrennen. Waarom?  En waar blijft Martin, hij zou er nu al moeten zijn. Opeens gaat het muziek uit en de lichten ook...

horror nightWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu