Opeens zag ik dat het gewoon de pizzabezorger was. Gewoon een normale jongen .. Ze nam de pizzas aan en betaalde.
"Evelien, het lijkt alsof ik waanbeelden zie, omdat k net dacht , dat de pizzabezorger de moordenaar was..";Zei Tessa.
Tessa ; "Het komt gewoon door 4 jaar geleden denk ik. Maar ik wil ze zo graag terug, ik mis ze!'
'Liefje ik wil ze ook terug , maar het kan echt niet zomaar. Maarja de pizzas worden koud!
Even later hebben ze alle pizzas opgegeten. Ze zitten vol. Ze zitten inmiddels al een film te kijken ; Harry Potter
"Harry Potter blijft leuk he, toch eev?" ; zegt Tessa.
" tuurlijk blijft en is het leuk!': Zei eevOpeens wordt ze film onderbroken door een belangrijke mededeling.
"Aaagr net wanneer foldemoord verschijnt! Hoe kunnen ze dit onderbreken!?" Zei evelien.
"Ahhaahhaha ja, maar je hebt dit al 4 keer gezien. dus je weet wel wat er hierna gebeurt.
De mededeling;
Goedenavond dames en heren. We onderbreken deze film door een super belangrijke mededeling. Er loopt in zaandam een moordenaar rond. Het blijkt dat hij op zoek is naar 2 meisjes. Genaamd; Tessa de Groot en Evelien van Dijck. Ik adviseer om alsnog allemaal jullie deuren en ramen op slot te houden. En als u iets merkt, dames en heren, bel dan gelijk 112. Nog een fijne avond gewenst.'Wat?! Jij doet de deuren en ik de ramen, moven!
Tessa heeft inmiddels al alle deuren op slot gedaan en Evelien doet de laatste raam nog. Totdat ze ontdekt dat er gewoon een raam openstond zonder dat ze het open had gedaan. Ze rent naar beneden en verteld Tessa wat er is gebeurt.
"Tessaa ,Tessa, heb jij die raam van de zolder geopend?!'Vraagt Evelien.
"Nee hoezo? Is er iets gebeurt??"
"Ja iets heel ergs ja! De raam stond open. Ik heb het gevoel dat iemand ons staat te bespieden vanuit de keuken.."
JE LEEST
horror night
Horror4 vriendinnen gaan logeren bij Lisa. Ze denken dat het leuk wordt maar na een tijdje wordt het een HEL! Later blijven er maar 2 mensen over van die 4. En dat zijn; Tessa en Evelien. Ze worden achtervolgd door de moordenaar ( lees het verhaal en je...