Wendy brownileri getirmişti. İrene ve Seulgi çok yakın gözüktüğü için sinirleri bozulmuştu.
Seulgi: Ayy Wendy çok yeteneklisin!
Wendy: Teşekürler ye bakalım.
Seulgi hızlı hızlı yiyiyordu. Herkes acaba acelesimi var diye bakıyordu. Wendy "Seulgi.. Bir yeremi yetişiceksin?" dedi. Seulgi ağzı dolu bakarak kafasını onaylamayarak salladı.
İrene "Ozaman niye hızlı yiyiyorsun?"
Seulgi: Çok güzeller!
Yeri gülerek "Boşuna ayıcık demiyor sana Unnim" dedi. Seulgi dudağını bükerek "Bana çok yiyiyosun şişmansınmı diyosun?" dedi. İrene ise " Hayır ben çok tatlı olduğun için söylemiştim" diyip yanaklarını sıktı. Yeri ve Joy gülüp brownilerini yemeye devam ettiler. Seulgi İrene'ye gülümseyerek "Kedicik bana bikere meow desene!!" İrene önce utandı sonra sesini ayarlayıp "meowww!" dedi. Seulgi "Ayayyaayayayy! Çok tatlısın" diyip İrene'nin yanağından öptü. İrene şaşkınlıkla tatlıca gülümsüyordu. Wendy ellerini sıkmıştı kıskanıyordu. Hemde çok kıskanıyordu. Ayağa kalkıp İrene ve Seulgi'nin arasına oturdu. Seulgi'ye "Çok güzelsin biliyomusun?" dedi. Seulgi gülerek "Teşekürler! Sende çok güzel yemek yapıyosun" dedi. Wendy Seulgi'ye sarıldı. Yeri ve Joy ağzında kaşıkla Wendy'ye bakıyordu. İrene dönüp brownileri yemeye devam etti. Seulgi kalkıp su içmeye gitti.
Yeri: Wendy unni
-Efendim?
Yeri: Nabıyon?
-Ne?
Yeri: Ne biliyim? Birden yerinden kalkıp sarıldın bişeler oldu.
Joy: Minnoş sen dön butarafa onlar bizden büyük anlamayız. Diyerek Yeri'yi kendine çekip saçlarını okşadı. Seulgi odaya girdi.
Seulgi: oooo bunlar işi.. Ay içimden söylemiyomuşum.
İrene: kkk~ ayıcık çok safsın.
Seulgi: Nekadar da güzel övüyorsun Ayıcığını..
İrene: Küstünmü? Ama kediciğine kıyamassın sen meoww.
Seulgi: Ya yapma şunu çok tatlı oluyosun senin yanaklarını yiyesim geliyo.
İrene: Senin yanaklarından güzel değilki benim yanaklarım.
Wendy: Aish!
Seulgi: Ne oldu?
Wendy: Canım sıkıldı.
Seulgi: Dondurma yiyelimmi?
Wendy: İrene dolaptan getirsene
İrene: Tamam!!
İrene dondurmaları getirmişti. 🍦🍧🍦🍧
Yeri: Orman meyveli en sevdiğim!
Seulgi:Limonlu ayy! 🍋
İrene: Çilekliii! 🍓
Joy: Üzümlüü!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Heart
FanfictionJoy: yeni birini getiricem Unni İrene: Kim? Joy: Seulgi iyi bir kız zaten evimizde bir kişiye daha yer yokmu unni? İrene: Var var umarım dediğin gibi iyi biridir... İrene Seulgi'yi sevicekmi? Seulgi nasıl biri?