1.Bölüm

469 40 2
                                    

Joy "İrene Unni!!" diye bağırarak oturma odasına koşar. İrene "Efendim tatlım"
Joy:Yeni birini buldum.
İrene: Kim?
Joy: Seulgi cidden iyi biri 5.kişiye yer var dimi?
İrene:Var var umarım dediğin gibi iyi biridir.
Joy: Ben Seulgi'yi arıcam bekle unni.
İrene:Tamam..

Joy heycanla eline alıp rehberinden "Kang Seul Gi" ismini aradı.

Joy: Seulgi üzgünüm..
Seulgi: Unnin izin vermedimi yoksa?
Joy: Evet
Seulgi: Ama... Off cidden istiyordum.
Joy: Şaka yaptım.! Gel hadi.
Seulgi: o Yeah! Geliyorum.
1Saat Sonra
Kapı çalmıştı Yeri yerinden zıplayıp kapıya koştu. Yandan Wendy çıktı kapıya koştu. Joy aradan girip hızlıca kapıya gitti. Hepsi birbirini ittirip kapıyı açmaya çalıştılar. İrene hepsini kenera itip kendisi açtı.
Seulgi "Merhaba!" dedi. İrene Seulgi'ye baka kalmıştı. Cidden çok güzel gülüyordu. Gözleri çok güzeldi. Herkes hayranlıkla bakıyordu ama Seulgi acaba ilk defamı insan gördüler diye düşünüyordu. Joy kolundan içeri çekti. "Dışarda kaldın gel" dedi. Seulgi kendini tanıttı. İrene "Ayıcık" dedi. Seulgi şaşkınca bakıp "ne?" dedi.
İrene: Sana ayıcık diyesim geldi.
Seulgi: kkk~ bende sana kedicik dicem ozaman.
İrene: Suelgi ay ne suelgisi Seulgi
Seulgi:Ayıcık de ayıcık kkkk~
İrene: Ayıcık! Bide senin yanakların ve gözlerin çok güzel.
Seulgi:Seninde saçların ve fiziğin.
Wendy: Öhöm! (Wendy Seulgi'yi çok beğenmişti ve İrene'den kıskanıyordu)
İrene:Iıı neyse Wendy!!
Wendy: Efendim?
İrene: Şu güzel brownilerinden yapsana!!
Seulgi: Ayy browni mi yapabiliyosun? bayılırım..
Wendy Seulgi'nin sevdiğini duyunca koşarak browni yapmaya gitti. Joy ve Yeri herzaman ki gibi birbirileriyle konuşuyordu. Joy Yeri'nin kulağına eğilim birşeyler söylüyordu. Seulgi baya yakın olduklarını görünce İrene'ye yaklaşıp:
-Bunlar napıyo?
İrene: kkk~ Joy ve Yeri hep böyle sanırım aralarında bişe var.
-Garip...
İrene: Ayıcık! Yanaklarını sıkmak istiyorum.
-Buyur kedicik.
İrene Seulgi'nin yanaklarını sıkıyordu cidden çok tatlı ve tombiş yanakları vardı.

My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin