12.Bölüm

165 16 3
                                    

Seulgi sabah uyanmıştı. Bugün doğum günüydü çok mutluydu. Wendy kahvaltı hazırlamıştı. Herkes Seulgi'ye "Doğum günün Kutlu olsun" demişti. Joy "Gece Kutlarız" demişti. Seulgi heycanla kafasını onaylarcasına salladı. Etrafa baktı Irene yoktu. Hediye almaya falan gitmiştir diye düşündüler. Seulgi mutlu bir şekilde eskiden Irene'nin hediye ettiği o mükemmel beyaz elbiseyi giymişti.

Joy ve Yeri evi süslüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Joy ve Yeri evi süslüyordu. Wendy ise kekler ve kurupastalar hazırlıyordu.

*
Doktor:Annenizin durumu biraz olsada düzeldi.
İrene:A-annem... Çok yorgun duruyo b-benim annem hep gülerdi neşeliydi.
Doktor:Elimizden geleni yapıyoruz.
İrene dün gece okadar yoldan gelmişti. Hala uyumamıştı.Bir yandan Seulgi'nin doğum gününde bulunamadığı için ağlıyordu.

*
Seulgi:Bugün çok güzel olucak inanıyorum.
Wendy:Evet.
Saatler geçmişti kapı çalmıştı Seulgi "Irene!! Irene geldi!!" diye bağırarak kapıya koştu açtığında şoka girmişti. Okadar özlediği annesi ve ablası gelmişti. Elleriyle ağzını kapatıp çığlık atarak zıplıyordu. Annesine ve ablasına sıkıca sarıldı.
Seulgi:Ayy!! Gelmişsiniz unutmadınız!
Taeyeon: Irene söyledi. Gelin diye yalvardı ve özlediğini söyledi.
Seulgi: I-Irene mi?
Taeyeon:Evet nerde merak ettim onuda?
Seulgi:Yok sabahtan beri yok sanırım hediye almaya gitti.
Taeyeon: Kaç saat oldu?
Seulgi: 2-3 saat.
*
Joy:Artık başlamalıyız bütün misafirler geldi.
Seulgi: Ama... Irene
Yeri:Birşey yapamayız ki
Wendy: Off ya Irenesiz yapmak zorunda kalıcaz başlayalım.
Parti başlamıştı hediyeler veriliyordu. Seulgi biraz kızgındı Irene'ye en güzel gününde yanında olmaması...
Kapı çalmıştı. Seulgi koştu ve postacıydı elinde en az 20tane ayıcık vardı. Seulgi "Aaaa! Ayıcıklarrr!" diye bağırdı. Postacı "Kang Seulgi imzanız?" dedi. Seulgi imzalayarak "Kesin Irene gönderdi ama kendisi nerde?" diye sayıklandı.

*
(İrene'nin annesini Omma diye yazcam)
Omma:Kızım sen git bana teyzen bakar zaten birkaç saat sonra burda olur.
İrene:Ama Anne...
Omma:Git lütfen ben iyiyim diyerek gülümsedi.
İrene kafasını sallayarak gitti. Uçağa binmişti. "Yetişemicem" diye ağlıyordu.
*
Uçak indi parti başlayalı 3saat olmuştu. Eve gitti. Kapıyı açtı ve hala herkes ordaydı.
Seulgi: Irene!
Irene: Annem...
Seulgi:Biliyorum annen aradı sen uçaktayken ✈
Irene:Partiye yetişemiyeceğimi sanmıştım.
Joy:Senin için herkes bekledi.
Wendy:Ayıcıklar çok tatlı.
Yeri:Pastayıda çok güzel yaptırmışsın tadı mükemmeldi.
Irene gülümseyerek Seulgi'ye sarıldı.

Kötü oldu biraz özür dilerimOkunmalar çok azaldıSanırım kitabı batırdımYorum bile yapılmıyor artık ühü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kötü oldu biraz özür dilerim
Okunmalar çok azaldı
Sanırım kitabı batırdım
Yorum bile yapılmıyor artık ühü.

My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin