10.Bölüm

170 12 1
                                    

Herkes kalkmıştı oturma odasında oturuyolardı. İrene ve Seulgi kollarını bağlaç yapıp Wendy'ye bakıyordu. Wendy ise ceketini omuzuna geçirerek ayağa kalktı:
-Tüm yaptıklarım için özür dilerim. Ben artık Japonya'ya gidiyorum.
Seulgi:Ama...
-Irene'ye yaptıklarım çok kötüydü. Beni Affetmiceğini biliyorum. Neyse baybay.
Wendy ayağa kalktı. Gözleri dolmuştu arkasına döndü gülümsedi ve el salladı. Kapıdan çıktı. Yavaş adımlarla merdiveni inerken kapı sesi gelmişti. Arkasından "Wendy Gitme!!!" diye bağıran bir ses. Döndüğünde İrene'yi gördü. İrene kolunu tutuyordu. "Gitme... Ben seni affetim 5yıllık arkadaşlığımızı bu olaymı bozucak? Beni bırakıcakmısın?" dedi. Wendy göz yaşlarını tutamayarak ağladı İrene'ye sarıldı.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu "Ö-özür dilerim... Sen çok iyi bi k-kızsın" dedi. İrene "Hiçbirşey olmamış gibi devam edicez" dedi.

*
İrene elini Wendy'nin omzuna atarak eve girdi. Herkes ağzı açık bir şekilde bakıyordu. Seulgi "En doğrusunu yaptın Irene!" dedi gülerek. Joy "Noluyo hala anlamadım."
Yeri "Ahh Ahh beynim yandı" dedi. İrene ve Wendy güldü.

Wendy "Eee ozaman ben size mütiş bir hindi yapıyım ne dersiniz?" dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Wendy "Eee ozaman ben size mütiş bir hindi yapıyım ne dersiniz?" dedi. Joy zıpladı ve ayağa kalktı "Amaaaa Hindi birasız olmaz" Seulgi ve İrene Joy'a dönerek "Saçmalama!" dedi. Yeri "Joy ben daha küçüğüm bira içemem." Joy somurtarak yerine oturdu. Wendy şarkı söyleyerek mutfağa gitti.

*
Akşam olmuştu yemek hazırdı. İrene çok az içmelerine izin vererek bira aldırmıştı. Herkes yiyiyordu. Seulgi 1. 2. Bardak derken 5 bardak içmişti. İrene sonunda dönerek "Şişeyi dikleseydin." dedi. Seulgi tam elini şişeye uzatırken İrene "şakasına söylemiştim" dedi. Seulgi "Oooo dönüyoruz dönüyosun dönüyorum"
İrene: Tanrım tanrım! Ayıcık git elini yüzünü yıka.
Seulgi kalkıp yürürken duvara çarptı. "Ooo duvarda çok güzelmiş bu yiyiliyomu?" İrene yerinden kalkarak Seulgi'yi kolundan tuttu. "Sen gidene kadar daha ne duvarlar yersin gel şuraya" diyip lavaboya götürdü. Yüzünü yıkadı.
Seulgi:Birşey farkettim.
-Ne farkettin?
Seulgi:Sen hergün daha çok güzelleşiyosun.
İrene gülümseyerek "Bide aynaya bak kim güzelleşiyormuş görürsün." dedi. Seulgi dönüp aynaya baktı "Bu aynamı ben onu böyleeee şekerli dondurmanın içindeki pasta kremasının İrene'sinin duda..." İrene ağzını kapatark "Nediyosun ya? Sus sus yürü" dedi. Odasına götürdü ve yatağa yatırdı. Seulgi İrene'yi kolundan çekti. "Bu gece benlee yatt!" dedi. İrene "off off ayıcık tamam bağırmada uyu.."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


My HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin