×!!!×

1.1K 75 27
                                    

Iste reellik budur neyin elestirisini yapiyorsunuz siz neymis fan serviceymis .Kore fanisin ben mi ogreteyim yani sana kelimenin anlamini.Orada birbirlerine yakinlasip el koyup yada baska birsey yapip gulmeleri yakinlasmalari fan servicedir.Sehun bunu herkese yapiyor diyenler hic kimse zaten o hareketin Chanbaeke ozel oldugunuda soylemedi Chanbaek icin ozel olan sey tum bu olaylar olurkenki tepkileriydi.Madem Baekhyun biaslisin sen kendi biasinin tepkielrini bilmiyormusun Sehun yada baska biriyleyken Baek rahatlikla onlara dokunuyor yada opuyor ama bugun niye utandi. Bunada o kadar fanin onunde tabiki utanacak diyen var hani fan serviceydi bu bunda utanmami olur?Bunu derken bile belli ediyorsunuz sadece arkadasi olarak gorse neden utansin fan service yaparken?Fan service fanlarin yaninda utanilarak yapilan birsey mi?Ben bir Chanyeol biasli olarak biasimin tepkisini kendi icimde yorumluyorum.Benim bildigim Chan tepki kralidir hemen her konuma ayak uydurur ama bugun gordumki ne yapacagini sasirdi once kendine cekti sonra bi kacar gibi oldu sonra sarildi en sonda itti o kadar celiskiliydiki bunun altinda ister istemez sebep aradim.Sahiplenici bir sekilde elini beline koyup sarildi sonraysa Baek utandigi icin kendinden uzaklastirdi.Baek biasli degilim ama yillardir Baek hayrani oldugunu soyleyenler baktimki onun hareketelrini yorumlayamiyorlar onuda ben yapayim.Sunu bi aklinizdan cikarin Baek asla utangac bir insan degil sakalar yapar taklitler yapar uyeleri surekli eller bosuna kasar demiyorlar cocuga ama Sehunun onu goturecegini anladigi an nasil utandi cocuk. Yavas adimlarla yaklasti istekli gibiydi cunku hic aksi bir hareket yapmadi.Kafasini kaldirip karsilik verip pic gulusu atmasi gereken Baek kafasi onunde gulumsemekten baska birsey yapamadi yakinlasmaya baslayinca direk kafasini Chanin omzuna koydu ve bunu yaparken boy farkini bildiginden sapka carpmasin diye cikardi.Chane nasil sarildigini gormediniz mi?Allah askina herkes birbirine sariliyor tamam ama bu kadar duygulumu sariliyorlar.Resmen ikisi birbilerine deli gibi tutunuyor sanki dunyalari birbirleri ve onlar dunyalarini tutuyor gibi degil mi? Sizmi körsunuz benmi cok yonlu bakiyorum yada shipperlar.Baek resmen birakmak istemedi Chan bile uzaklasirken zorlandi.Yuzundeki gulus varya o anlatilamayacak kadar mukemmeldi.Amac onlari opusturmekti ve bu gerceklesmedi ama utanip sarilmalari daha mukemmel eger birlerine yaklasip siritsalar o zaman fan service derdiniz ve ben kizsamda birsey diyemezdim.Onlar Chanbaek bekledigim sey zaten opusmeleri degil ve bu tavirlari zaten opusmekten daha guzel seyler degil mi?
Ayni konserdeki diger momenta ne demeli Baek Chanin elini tutuyor Chan cekmeye calisiyor Baek birakmiyor.Bunu sizin tek tarafli dediginiz Baek yapti.Sizde inanamadiniz degilmi?Zaten o benim oppam deyip herseyini bildiinizi iddia edip bize gay diyerek ona hakaret ediyorsunuz diyorsunuz Chanin Baeke Chanbaek yazili isiklandirmayi gosterdiginde onlarin nasil guldugunu bilmeden.Lutfen artik shipperlara yada Chanbaeke laf atmadan once olanlari anlamaya calisin.Cunku onlar bu dunyadaki en mukemmel seyler.Sirf onyarginiz veya oppa sevginiz yuzunden bundan mahrum kaliyorsunuz.Keske herkes onlari gorebilse ozelliklede bizim gozumuzden o zaman anlayacaksiniz.

-Cemre Yıldıırım

: Chanbaek shipper arkadaşımızın yazdığı yazıyı okuyunca chanbaek in gerçekliği bu kadar iyi anlatılabilirdi dedim, hala fan service diyenler şu yazıyı bir defa okusalar neyin gerçek neyin yalan olduğunu anlıyacaklar da neyse çok güzel bir yazı olduğu için paylaşmak istedim eğer alacaksanız lütfen isim belirtinnn :)

⚠ CHANBAEK ⚠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin