- Aylin Ayvacı / Alıntıdır -
EXO olmak; EXO olabilmek yaşadığı şeyleri unutmayıp ama hayatın devam ettiğini bilip kalan üyelerle sahneye çıkmak demek. Anıları hatırlayıp hiç bir şey olmamış gibi gülüp birbirlerine sırt germek demek. Sırf biz EXO-l'ler mutlu olalım diye her şeyi yapmaya hazır bir grup EXO. EXO demek başta hiç tanımadığı insanlarla grup olmak demek. Suho ve Kris gibi mükemmel liderlere sahip olmak demek. Eğer grubunuzda kendi mizahlarıyla sizi güldürmeye çalışan bir Baek varsa kendinizi mutsuz hissetmezsiniz. Yaptığı şebekliklerle karşı tarafı mutlu etmek için uğraşan bir Chanyeol'unuz varsa ve sizler için şarkı yazıp rapi sevdiren bir adam varsa hayat size güzel demektir. Her iki tarafı düşünüp kendi yorgunluğunu saymayıp bize promise şarkısını armağan eden bir Lay'iniz varsa şanslısınızdır. Her halinizden anlayıp EXO-l'leri sevip korumak için uğraşan, EXO-l'lerin dertlerini dinleyip kararları her ne olursa olsun destek verip dansını yetersiz bulup daha iyi olmak için çalışan bir esmer beyiniz varsa işte o zaman kendinizi değerli hissedersiniz. Yaptığı her hareketi düşünüp acaba yanlış bir şey yaptım mı diye tereddüt eden ve grup üyeleriyle ilgilenip şarkı söylemede mükemmel olmasına rağmen bizim açımızda derin bir iz bırakan bir Chen'iniz varsa aklınız üyelerde kalmaz. Aranızdan biri yaralandığı için ağlayan ve sırf dıştan soğuk biri gibi görünüp sıcacık kalbini fark edemeyenlerin sözlerine karşı mütevazi olup sesinin hakkını veren bir Satansoo'ya sahipsen ne mutlu sana. Abilerini mutlu etmek için uğraşıp peltek oluğu için kelimelerin telaffuzunu iyi yapamayıp dalga geçilmesine rağmen daima üyelerini ve bizi sevdiğini söyleyen bir Sehun'a sahipsen kendini mükemmel hissedebilirsin. Aralarından en büyük olup ve sessiz kaldığı için dışlanıp çıkış yapmadan önce şişko olduğu için ön yargılara maruz kalıp hayallerinin peşinden koşan bizim ve grubu için diyet yapan bir Xiumin'e sahipsen kendini darda kalmış hissetmezsin. Gözünün altındaki morluklarıyla bile harika ve tarz görünmeyi başarıp bir çok kez dilleri iyi bilmediği için kendini doğru ifade edemeyip yargılanıp bir çok kez hakarete maruz kalıp size sığınıp elinden geldiğince iyi olmaya çalışan ve kendi yetenekleriyle onunla gurur duyan insanları görünce gözlerinin içi gülen bir Tao'ya sahipsen kendini gurur duymuş hissedersin. Bir çok kızdan güzel yüze sahip olduğu için kız damgası yiyen üyelerini güldürmek için saçma hareketlere girip bize bakarken dünyanın en güzel şeyine bakıyormuş gibi gözlerinin içi parlayan bir erkeksi Luhan'a sahipsen sevildiğini hissedersin. Cool olmaya çalışıp ve bazen kafanı yaslayacağın bir omuz olup sorumluluk alan bir Galaxy'niz varsa kendinizi o galaxy'deki bir yıldız gibi hissedersiniz. Her şeyin sorumluluğu ona binmiş fakat güçlü olduğunu gösterip grup arkadaşlarından biri ağladığında elini sırtına koyup ben burdayım mesajını veren uzaktan sildiği gözyaşlarına rağmen pes etmeyen grubu için tüm fedakarlıkları yapmaya hazır bir mükemmel lidere sahipsen eğer kendini asla yalnız hissetmezsin. İşte EXO demek hayatındaki görüp göremeyeceğin en mükemmel grup demek.
[ Arkadaşımızın yazdığı bu güzel ve anlamlı gönderiyi çok beğendiğim için paylaşıyorum cidden çok duygulandım hatta doğruyu söylemek gerekirse ağladım t.t - Eğer alırsanız Aylin Ayvacı olarak aldığınızı belirtinn :) ]